• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Trist med mensen förresten. Hoppas att du kan ta nya tag när den är över!

• honungsjohanna

Tack sweetstreet. Jag var hos gynekologen när infektionen var över och så långt är allt ok.

• sweetstreet

ok vad bra! :)

Men dina pms-besvär kan jag inte alls svara på vad de beror på?
    Om du är orolig kan du kanse ringa och fråa någon gyn eller så?

• honungsjohanna

Jag har läst att man bör kontakta gyn om nya pms-besvär dyker upp först senare i livet, så du har rätt. Jag ska nog gå och undersöka mig!

• sweetstreet

Ja det är ju skönt att få reda på om ens besvär är "normala" eller om det är tecken på något annat.

• nenne78

honungsjohanna
    hur upptäcker man/yttrar sig en livmoderinfektion? Låter läskigt....
    Synd att mensen kom, jag hann inte ladda om för annars hade jag satt ett skott i råttan på tanten!

• start september

Hej alla!

Niu får jag äntligen hänga härigen. Har suttit hus dum kund offline hela dagen.

Honungsjohanna - jag tog också ut min kopparsprial i slutet av aug 2006. Jag har inte fått till det ännu, men min tidigare så väldigt diciplinerade mens har blivit lite konstig. Särskilt denna gång då jag nu in tre dagar haft svag mensvärk och små bruam flytningar. BIM är först på fredag.
    Vet inte om spiralen gjorde nåt extra eller om det är att jag är så ohyggligt koncentrerad (läs fixerad) vid alla dess egenskaper nu.

• start september

Nu snurrade jag till det. Små bruna flytningar skulle det vara och så är BIM i övermorgon onsdag. Hur kunde jag missa det??

• start september

Fru L, vad bra att det inte gör mer ont. Var det inte nån som sa något om attt det var vanligt med blödningar etc precis efter vecka 8 när moderkakan fäster? Kanske har det med det att göra?

Nenne - tantjävel

Moppy och Pirr - hoppas så för er också.

• start september

Jag hade inte tänkt testa mig förrän efter onsdag, men nu funderar jag på att testa imorgon ändå.

Det känns inte som att ha bruna flytningar i tre dagar är ett bra tecken. Det gör lite diffust ont lite då och då också.

Svar på tråden När märker man av det?