• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Izzie

Låter ändå som du har en god chans att få tjänsten. Håller tummarna för dig!
    När får du veta mer?
    Kram!

• pirr!

Ajdå! Jobbigt. Hoppas det löser sig. Är det ett stort företag?

Moppy- hur "yttrade" sig missfallet? Hur långt gången var du?

• Moppy

Pirr: Det var ett tidigt MF, som dock inte kom ut av sig själv, sk MA (missed abortion). Jag hade mens som vanligt och hade sedan bruna flytningar efter det och pga att mensen inte upphörde testade jag mig och fick plus. Gyn sa att det var en befruktning som aldrig utvecklade sig från det första stadiet (typ v 4), men kroppen höll kvar det, i stället för att det blödde ut... Väldigt odramatiskt, men ändå har det ju 'förlängt' hela vår skaffa barn process, vilket känns lite surt!

• Snart så....

Näää nu ska jag gå och dränka sorgerna i en kaffe

• Moppy

..och det skapar en del frågor om varför det hände/kommer det hända igen osv!

• _koko_

Snartis - Knepig sits! Fy för att behöva oroa sig för det!!! Men det känns ju som att det vore väldigt konstigt om de sa upp dig?! Är du med i facket? Generellt gillar jag inte facket alls (de är inte till för såna som mig), men i det här fallet kanske det kan vara bra att kontakta dem och se vad de säger?

• Snart så....

Tyvärr vet min chef om Kick´n eftersom jag var sjukskriven så det är bara att glömma.

Några av de "tunga drakarna" till säljare kommer oxå behöva byta så de kanske väljer att ta "min" tjänst.

Nästa möte med facket är på onsdag så efter det är det personliga samtal med chefen som gäller.

• pirr!

Moppy- aha.. Kände inte till detdär om MA. Missade nog när du berättade sist.
    Vad sa din gyn om framtida försök?

• Snart så....

totalt är det egentligen bara 2 st som kommer så sluta helt så för min del är jag nöjd med vad som helst just nu.
    Jag kan egenligen sitta på 4 olika tjänster inom företaget så det finns kollegor som sitter lösare till (som bara kan sin tjänst)

• Snart så....

oj vad sjukt det känns att läsa tråden just nu, jobb+missfall blandat om ett..

Svar på tråden När märker man av det?