• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Page det låter som en rolig helg du har framför dig!! :)

Själv ska jag också ha lite skoj (hoppas jag). Och hoppas även på en hel del 6 eftersom min ÄL också närmar sig nu!
    Tror inte att jag har en kortare cykel men ska snart börja kolla med stickorna ändå.

• Mirranda

*sladdar in å vill bara önska tjejerna en trevlig kväll å en god natt när det beger sig* nu tillbaka till andra tråden....:)

• Trollfrun

Tack för er uppmuntran!!!Behöver den just nu, men kommer återgå till att spy galla när det behövs....

• Mirranda

pyret
    är det här du är!! olydiga flicka, vi letar å letar efter dig i "våran" tråd. ;)

• Liten med Mindre

GAME OVER

Mindre har mens, minus och mindervärdeskomples.

Idag hatar jag världen, jobbet och tillvaron i allmänhet. Endast maken får dispans.

Kram på er. Ska iväg på seminarium, och sen har nog chefen dragit igång sin eländiga tvångs-förflyttningskarusell.

Trevlig helg ni som kan.

• mialove

Jag lider med dig Mindre! Det är orättvist! Försök att pyssla om dig själv i helgen. Kram, kram

• _koko_

JÄÄÄVLA SKIT!!!!

Fattar ingenting, jag som trodde jag höll så bra koll på tantj*veln! :[
    Slår vad om att det var för att jag blev sjuk...

Buhuuuuuu, är sååå ledsen för din skull mindre!!! Fyyyy vad ditt liv är orättvist just nu!!
    1000 extra kramar till dig idag.

Jag är fortfarande dålig, det har satt sig hårt på halsen. :(
    Har dessutom nytt strul på jobbet, så jag VILL inte tillbaka just nu. Grrr, ingen bra dag för mig heller... Tur att jag kan ligga i sängen hela dan och titta på dåliga såpor...

Puss puss!

• Storasystern

Elände Mindre!!! SKIIIIT!!!!!! Varför måste tanten j*vlas med oss allihopa nu? Har vi inte förtjänat ett plus i tråden nu???

Pyret, samma sak hände mig. Två gånger. Jag vet att vi prickade ÄL (både innan och efter) och sen kom mensen ändå två resp. en dag tidigare än förväntat. Och det var syndafloden båda gångerna. Skitjobbigt. Jag har varit hos gyn (fast inte p.g.a. detta) och håller på att göra undersökning för att se om allt är OK.
    Kanske kan vara skönt att kolla upp dig för att slippa oroa dig?

Koko - vad är det för eländig sjuka du har? Det är tråkigt att vara sjuk!!!

• viktualia

Mindre -

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Massa jättekramar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?