Frejis, nej, nej, inte hoppa över och inte ge upp! Då blir det ju definitivt ingenting så det är lika bra att fortsätta försöka. Det måste väl kännas bäst att verkligen ha provat allt, det skulle jag tycka i alla fall och alla vi här vill ju så gärna att det ska gå bra för er!
Muggles, jag lyckades aldrig reda ut hur det var med bubbelbad, att man kan bada bubbelbadkar har jag förstått men det var något med jaccuzzi och bakterier som de varnade för i en massa tidningar. När barnet blev större skulle man visst tänka på ljudvolymen under vattnet också. Jaja, det blir nog bra vilket som!
Jag önskar att jag visste var jag ska föda, jag hör ju till KS här i Solna men det finns visst inga garantier. Jag känner mig i vilket fall halvt hysterisk inför förlossningen och bara vill inte fast det törs jag inte tala om för maken, då tycker han att jag är negativ, speciellt efter alla förberedande kurser och informationstillfällen vi varit på och han har ju rätt, med en negativ inställning redan från början blir ju ingenting bra. Är lite orolig för hur jag ska göra med ryggbedövning också efter att jag varit hos narkosläkaren och fått veta att de måste börja tidigt med den om jag ska ha den eftersom det kan bli struligt att lägga den med min sneda rygg. Hade ju helst velat se om jag kan klara mig utan först innan jag ber om den men nu måste den ju som sagt läggas så tidigt om jag alls ska ha den.