• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Äsch Mindre,
    varför kan h*n inte få heta Mini????????

• Lapinette

Mindre - GRATTTIIISSSSS!!!!!! Satt här i helgen och höll tummarna och undrade hur det gick för er. Så otroligt, har rusat in till maken och berättat...han tittade dock lite oförstående på mig. Hänger ju inte riktigt med vad alla heter här inne på tråden. Gud vad skoj!

Du måste återkomma och berätta ert knep?!!!!

• sweetstreet

Då kan ju du behålla ditt namn och vi här inne på tråden behöver inte gå igenom något namnbytartrauma! ;) :D

• sweetstreet

Hahahahaha!!! :D :D :D :D :D

Jag rusade också in till maken i morse när jag såg att du plussat Mindre!!!!! :)

Han sov, så jag väckte honom och beättade att du plussat!!! :)
    Hoppas det inte gör något :? Jag menar att han vet innan era familjer vet.... :D

Han var lite yrvaken och sa mest "Å vad kul! Vad hade hon för probelm nu igen? Va det endon eller nå´t annat?" Ha! Han hänger med lite i tråden ändå eftersom jag snickesnackar så mycket om er.... :?

Men jag loooovar, ni är fortfarnde väldigt anonyma...! :D :?

• Lapinette

Sweet - faktiskt helt ok med vita veckor. Även om vi inte blir gravida så tror jag det är bra att låta kroppen återhämta sig lite då och då.

Det är väl dags för en ny tråd idag? Imorgon är ju denna stängd.

• sweetstreet

Eh, och han grattade också såklart!!! :)

• sweetstreet

Jo, det är nog sant Lappis. Kroppen kanske mår bra av att man inte tutar i den alkohol hela tiden!?!? :D :D

Ang tråden så tror jag FuLLan lovade att öppna en ny när denna stängs vilket väl är idag???

Men jag skiver här så länge det går.

• Lapinette

Komiskt att vi här inne vet om saker som inte ens våra närmaste släktingar vet om.

• sweetstreet

Shit,

tror min kexsmula som hamnade under "c-tangenten" har flyttat sig och nu sitter under "r-tangenten"!!!!!! :o :o :[ :[
    För nu fungerar C jätteba, men R är helt trög.
    Det dumma är att man använder r betydligt oftare än c! :( :[

Så om jag skriver en massa inlägg med "glömda" r så vet ni iallafall varför!!! :)

• Frejis

Mindre - det är så fantantiskt roligt med ditt pluss! :) och det känns lite som mitt eget eftersom vi cyklade ju parallelt i någon månad innan du trillade omkull och blev lite sen :) Nu måste vi ju verkligen ligga i eftersom du plötsligt hoppade på en annan cykel, en riktig mountainbike med jättemånga växlar!

Jaaa för SATS och fika! Fast om jag får överta dina test vill jag gärna bjuda dig på middag! Vi får komma överens om tidpunkt.

Sweet - tack för all peppning! Som du ser är jag en riktig pessimist men kan även vara hysteriskt optimistisk. En riktig litteraturvetare med andra ord...
    Det måste kännas helt underbart inför den stundande semestern. Vad är det som ska hända nu inför operationen? Ska du träffa fler läkare och är det ngt mer som ska göras?

Vita veckor, vad är det? Känner otroligt sug efter alkohol bara jag säger dessa två ord. Nja, lagom är bäst! (så indoktrinerad i svenksheten har jag blivit)

Svar på tråden När märker man av det?