Heeeeeej!!!!!! Redan tillbaka från ett snabbt besök i uppsala, shit vad de är fantastiska där!!!! Allt var klart på en kvart, och under den kvarten hade jag fått veta att allt ser bra ut, att jag har 7 mognande ägg på ena äggstocken (inga på den andra stympade), vilket läkaren sa var bra och tagit blodprov för att kolla hormonnivåerna.
Sambon har även fått uppleva sitt livs första gynundersökning och var helt chockad efteråt över hur stor ultraljudsgrejen är. :D :D :D
Svaret på blodprovet får jag i eftermiddag och då får jag även tid för äggplock!
Milstolpe ett är nu avklarat, sååååå otroooooligt skönt!!! Är lite nojig över att det ska vara cystor och inte äggblåsor, för jag glömde fråga om man kan förväxla det.
nenne - skönt att veta att du smygläser iaf!! :D Tycker också att vi behöver minst en mininenne i världen så snart som möjligt.
Jag har en teori ang viktdiskussionen som jag tror stämmer rätt bra in på mig iaf: Egentligen är jag nöjd med hur jag ser ut, men jag tror ju inte på något sätt att jag är perfekt, och därför känner jag (omedvetet) att jag ibland måste påpeka det för andra, för att ingen ska gå och tro att jag tycker att jag är perfekt. Låter det bekant någon?? ;)
FruL - slå gärna en signal nån gång när det passar, jag jobbar hemma idag. :)