• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Å jag håller tummarna Koko!!!!!!!!!!!

:)

Stor lycka till!
    Nu måste jag jobba vidare.

:p :p :p :p :p

• _koko_

Tack så mycket! :)

Jag ska nog dra mig hemåt tror jag. Lampan släcktes precis i mitt rum (vi har automatisk belysning), känns som ett tecken. ;)

• viktualia

pip!

jag efterlyser NENNE!!!!
    Ska på tjänsteresa till din hemstad och vill ju träffas!

I min dator hittar jag bara Nennes mail som ogift.... försöker på den så länge.

Nån av er andra som har en färskare mail till henne????

• Hjortron

_koko_ Häftigt! Hållar tummar och tår att allt går vägen

• Lapinette

En till som håller tummarna hårt för dig koko!!! Förstår att det måste vara berg-och dalbana i ditt huvud just nu. Men åhhh ...vad vi hoppas!!!

Tror att ingen av oss som har snackat mjukare delar på kroppen idag inte ska klaga. Jag gör det mest för att jag alltid har varit smal och vältränad men har inte samma kropp längre. Det är ju bara att acceptera att man faktskt närmar sig 40! Visst låter det horribelt men det är faktiskt sant!

• nenne78

hej alla äggk*ta rackare! Hoppas allt är bra med er! Jag har ännu inte knåpat ihop något gosedjur/lampa/bikiniöverdel av mina kådisar men vi har ändå skippat dem till förmån för klägg på ryggen eller magen. En liten framgång iaf.

• sweetstreet

Heeeeeej Nenne!!!!! :) :) :)

Skoj att du tittar förbi i tråden!!
    Låter ju bra att ni iallafall kör utan dykardräkten!! :D

Hehe med lite karamellfärg kasnke ni kan få till några härliga konstverk à la "fingerfärg" på valda delar av kroppen efter väl utfört arbete?!?!?!?! :D :D :D

Nej, jag är inte alls sjuk i huvudet eller så..... :? :D ;) :D

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Hur har ni det?????

Själv har jag ett par minuter över WOW!!!!!!

min chef hörde självklart inte av sig igår
    jävla-konflikträdda-arsel
    så det blir till att jag fram honom nu
    idiot!

kokos:
    Åhhhhhhhhhh vad jag håller, tummar, tår och ögonbryn ( ) idag!!!!
    HOPPAS hoppas hoppas att du har ägg redo för plock!!!!!
    Åhhhh vad jag tänker på dig.
    Vi kan vel höras sen.

Cicci: snappade upp att du åker till dubai dag. Fy faaaan vad skönt!!!! Ha det så himla underbart och njut av livet. fast det vet jag att du gör
    fasiken vad mysigt. Ha det så bra och hoppas vi kan ses när du kommer hem.

Snartis: tack för en troligt mysig lunch igår mer sånt!!!!!
    Hoppas att du fick riktigt mycket glass när du kom hem min godispåsen var kanoooooooooooooon

moppy: men varför ber du om remiss till NUPP då???? det är vel bara att göra det privat så slipper du läkare och deras eventuella kommentarer. Det kan vel ändå inte vara något problem. Eller har jag missuppfattat saken????
    Gå privat som flera andra här. Helt utan problem.

Vänner: läste om eventuell Graviditetsdiabetes.
    Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhh håller verkligen tummarna för dig att det INTE är det.
    Grav diabetes är ju nämligen min stoooora skräck. Eller rättare sagt diabetes över huvud taget.
    jag hoppas verkligen att dina förhöjda värden är just det, bara förhöjda värde. Kommer hålla tummarna så att det skriker för dig!

Jag oroar mig så enormt för diabetes. ajg ligegr ju nämligen lite risigt till.
    har ett sockerberoende som heter duga och blivit varnad av läkare flera gånger....

Mitt stora problem har varit FANTA ja och annan läsk. jag har lätt druckit över 1,5 liter per dag. Under långa perioder hade jag alltid en flaska brevid sängen för att kunna dricka fanta mitt i natten.
    Ja ni hör....
    Lägg sen till att jag äter godis varje dag, och mycket....

Jag har faktiskt dragit ner nåt helt enormt på min fanta konsumtion. Dricker bara ett par tre gånger i veckan nu. Så jag är sååååå duktig. Godis äter jag dock varje dag.
    men det är ju så sjukt mycket bättre än förr.

men oron för diabets och nu grav diabetes finns alltid.

Vänenr: jag tror inte att du orsakat detta själv dock. Vad jag förstått så kan man få grav diabetes även om man inte alls äter sött. Så anklaga inte dig själv. men jag förstår hur du tänker.
    jag kan dockm inte heller sluta äta godis det bara går inte.
    och jag tror att boris lider mer av att mamma har socker abstinens än vad sockret är farligt.
    men jag försöker dra ner liiiite.

Håller tummarna för dig.

Sen måste jag säga.
    Tjejer... avd håller ni på med
    varför är så många av er så otroligt fixerade av vikten????
    jag har ju träffat flera av er och måste säga ni är JÄTTE SMALA!!!!!!!!

jag blir så ledsen när ni skriver om valkar hit och dit och vikt vikt.
    Faaan ni ser ju helt otroliga ut. Så välformade så det är inte sant.
    varför kan ni inte bara tyckla att ni duger????

Visst jag kan förstå. jag kan själv drabbas av usch vad jag ser ut... varför är jag så oformlig... svacka.
    MEN jag försöker tänka om och inse att jag är över 30, gift, har en underbar man, underbara vänner, underbar familj, underbara kompisar... ja ALLT.
    Varför spelar det så stor roll att jag inte ser ut som de på bilder i tidningar????

Näe tjejer. kanske låter det värre än vad det är. men jag tycker det väldigt ofta kommer fram att många verkar missnöjda. Och det gör mig ledsen. ni är såååååå sjukt fina. Släpp sargen.
    Låt de stackars små tonåringarna vara de som nojjar över figuren. Koncentrera er på att ÄNDRA figuren till en mumin mamma istället

förlåt om jag kanske förenklar era problem. jag menar INTE alls att bagatellisera. jag vet att vikt är ett stort problem. och jag skulle själv kunna hamna där.
    Men jag vill inte fokusera på sånt. Så alltså låter jag bli att väga mig och jag försöker koncentrera mig på viktigare saker.

äsch... jag säger som kloka kokos sa... Bättre självkänsla!!!!!
    Ni är så sjukt fina!!!!!! Glöm vågen. vad faaan är den bra för??????

oj vilket moral inlägg. Förlåt.

• nu är jag fruL

just det
    Heeeeeeeeeeeeeeeej nenne!!!!!!!
    Du är ALLTID saknd!!!!

Hoppas allt är bra med dig.
    Börja köra skarpa skott nu. vad är det för dumheter att slösa satser så där?????

Näe världen skulle bli sååååå mycket bättre av en mini nenne

Svar på tråden När märker man av det?