• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

sweet - :) Förstår verkligen det! Jag tror det kommer rasande fort fram till din operation och sen ska det banne mig bli bebis!!

• sweetstreet

Jag längtar å andra sidna skitmycket tills att du får göra själva äggplocket och få tillbaks några små äggisar igen! :)

Ha! DET ser jag supermycket fram emot! :) :) :)

Känns mer "hard core på G mot pluss" än min op.

Jag menar nu snakar vi ju verkligen "embryon"!!!!1 :o :)

Själv blir det ju "bara" en blödning och sedan på't igen med tandborst6. Inte riktigt lika spännande som för dig!

• _koko_

Vill också åka till hawaii... Vi har pratat lite om det, men resan blir ju så lång härifrån...

• _koko_

Hehehe, ja, nån sa att man får passa på och känna sig gravid då, för man vet ju inte vad som händer sen. Jag menar, om allt går bra nu kommer jag ju verkligen ha ett befruktat ägg i mig! :) Sen får man se om det väljer att stanna kvar, men när man kör au naturel vet man ju inte om det har befruktats förrän det isf fäster och man kan få ett plus.

• sweetstreet

Hehe!

Min rygg har fått sådana lustiga "horizontella" muskler det senaste året.. . :o :?

Hm, tror att det är det att de är i ständig vila???? ;)

Nä skämt åsido så gillar jag de inte så värst myket mina horizontalmuskler....

Men vad f-n när man nu är värsta segot som inte kommit igång med träningen igen sedan jag var sjuk (vilket var typ 2 månader sedan eller nå´t) så får man skylla sig själv.

*kniper tag i min nacke oh ruskar lite*

• sweetstreet

Ja shit Kokosen!!!!!!!

Tänk att du allldeles snart kommer ha ett befruktat ägg i dig!!!!!

*ler så jag tror att kollegorna undrar vad jag gör på nätet egentligen*

• sweetstreet

Jo vi tänkte just som så att ska vi resa till Hawaii så är det smart att passa på nu när vi bor här. Men eftersom vi bor på östkusten blir det ändå en toklång resa...!

Tror det kommer ta ca 12 timmar m byte.
    Hade man bott i Kalifornien hade det ju varit lite annorlunda.

• sweetstreet

Lappis,

jag gissar att du har värsta pumaryggen???????????? :o :)

Dansare och allt!

Hm, avis, nä vad är det???!!!! :D

• _koko_

sweet - jag och page pratade om dem för ett tag sedan - hjälarna! :D

Ryser lite när jag tänker på att det faktiskt kanske bara är några veckor kvar, men samtidigt vågar jag inte gå händelserna så långt i förväg... en sak i taget, just nu hoppas vi på att många ägg växer fint. :)

• Lapinette

kokos - sen får du kniiiipa och se till att ägget mår riktigt bra!

Svar på tråden När märker man av det?