• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Vänner,

skickar kramar till dig! Riktigt sura sådana passar jag på att skicka.... Så att de neutraliserar allt ditt söta!!! ;) :D :D :D

Jag tror också att det är fasta på natten för så brukar det ju vara. De kan väl inte begöra att man ska gå en hel dag utan att äta eller dricka något??????

• sweetstreet

Mindre,

Hm låter intressant med din frisör!
    Men somm sagt jag har totalt bojkottat frisörerna häreftersom man får betala en förmögenhet för vanlig klippning och lite färg. Gjorde det misstaget förra året, och det gör jag inte om. Tror jag betalade nästan mer för min klippning (typ toppning) samt lite färgslingor här än vad jag betalade för att få håret fixat till bröllopet i Sverige av en frissa som kom hem till oss!! :o :o :o

Så näe, det får bli egenklippning i badrummet. Tyvärr är det nog färgen jag saknar mest. Funderar på att köpa något och färga lite själv, men vet inte ifall det kommer bli något. Jag har ju så mörkt hår så det är möjligt att färgen inte tar...

• sweetstreet

FruLLan!!!

Hoppas mötet med bossen går bra! Och tala om för honom att du inte kan jobba såhär mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram!!!!

• sweetstreet

Hjortron,

vi ska till Hawaii på vår "försenade bröllopsresa". :)
    Förra året gifte vi oss men var ju hemma i Sverige för bröllopet och då ville vi ju helst stanna kvar där efteråt för att hinna träffa familj och vänner. Så då blev det ingen resa någonannanstans. Men nu blir den av! :) :)

• BrudSommar2006

Moppy, det är möjligt att du hade otur med läkaren bara, där jag går så är det jourläkare som kommer varje vecka så det är olika läkare varje gång, hos oss verkar de vara yngre, inte så jätteerfarna läkare fast jag har haft tur och träffat trevliga personer som verkat kunna sin sak i alla fall. Fast min BM är aningens mossig så det är tur att det inte är henne man ska till vid förlossningen! På KS är de väldigt kompetenta och de gånger jag varit där på KUB och vanligt UL så har man verkligen fått förtroende för dem och för att föda där.

• sweetstreet

Eh, inser att alla verkar vara på möten/sen lunch.

Bara jag här??????

Ja, sorry girls men jag MÅSTE bara skriva en massa inlägg nu för sedan drar jag till jobbet och nästa gång jag hinner in här lär ni ha gått hem tjejer! :)

Men blir ni trötta på mian inlägg kan ni ju alltid scrolla ner! Men det har ni väl redan lärt er vid detta laget!!! :D :D

• sweetstreet

Hej Brudsommar!!!!!

Å puh, då är jag inte ensam i tråden nu ändå! :)

• Moppy

Sweet, jag vet faktiskt inte om jag måste betala eller ej för testerna. Det är ju inom landstingets regi... Detta var alltså ytterligare en sak som den käre doktorn glömde berätta ;)

• viktualia

hmmmmmmmmmmmmmm sweetstreet JAG är här också minsann alltså!

ska f ö till frissan i em. ekologisk frisersalong minsann, alla produkter de använder är ekomärkta!

• sweetstreet

Vickan hur funkar det????

Gissar att man inte kan färga eller belka hår isåfall eller??
    För sådana medle lär väl knappast gå att få miljövänliga???? ;)

Svar på tråden När märker man av det?