• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Äsch vad jag skriver en nu då?!

Kanske var det ölen som gjorde att jag blev så pratsjuk....

Trist bara att alla ni andra sover sött...

• sweetstreet

Lappis, ja ni lär säkert få svar på blodprover och simmartest när ni går.
    Och sedan kanske de kommer vilja kolla dig med VUL eller så????

Så svårt att veta vad de egentligen tänker göra, för det verkar skilja lite beroende på gyn och sådär.

Och jag vet ju egentligen väldigt lite om hur allt går till i Sverige.

Men det känns iallafall bra att du och din man kommit iväg för undersökning nu! :)

Hoppas så in i bomben myket på att vi kan plussa ihop snart!!!!!!!!!!!!

• Storasystern

Heeeej i tråden!

Mindre och Sweet, jag mår oförskämt bra faktiskt. Inte just något illamående *peppar, peppar* iallafall. Däremot är jag skit-trött hela tiden och lite deppig. Det är grymt jobbigt att vara borta så länge från mannen och hemmet, i synnerhet nu.

Muggles, angående flygresa måste jag bara få inflika att Ryanair är lite stränga, så jag tror att de vill ha papper på vilken vecka du är i. Det räcker inte att du säger till dem att du är i v.25, de vill ha läkarintyg. Min kompis flög när hon var gravid och det var tydligen nog med det... Bara så att du är förvarnad!

Sweet, jag "måste" till USA i sommar för konferensens skull, men den är utanför Boston, så det är oklart än vilken väg jag tar dit. Det är bara Finnair som flyger direkt till Boston, så förmodligen måste jag mellanlanda någonstans... Kanske blir det i NY??
    Men semester med Mannen blir nog lite närmare Sverige tror jag. Vi velar fortfarande... Jag gillar Italien men där har jag varit två gånger, kanske skulle man se något nytt?? *velar*

• Storasystern

Sweet, ballt meden föreläsning med Dawkins! En riktig höjdare ju! :) Förstår att det var bra. Skulle jag gärna gå på!

• Storasystern

Piggelin - ska nog testa klamydia-varianten om folk frågar på middagen. Tyvärr är det en flera timmar lång sittning, så ingen chans att byta/gömma dricka...
    Varför måste folk vara så j-la nyfikna????

• sweetstreet

Hejsan Syrran!!

bara vi "nattugglor" vakna nu gissar jag.
    Skönt att du inte mår illa, men trist att du känner dig trött och nere.
    Hoppas de hormonerna snart gå över så du istället börjar känna samma euofori som FruLLan! :)

Ja!!! Det vore ju såååå roligt ifall du mellanlandar i NYC! Då skulle vi kunna ses!!!! :) :) :)

• sweetstreet

Håller med! Varför ska folk fråga och lägga isg i saker de inte har med att göra!!!! :o

Hm, Syrran hoppas verkligen att du inte får alltför många frågor på festen.

• nu är jag fruL

morrn tjejer
    Ni är faktiskt heeeelt sanslösa vad det gäller att skriva inlägg
    inte en susning att en stackars överarbetad kossa som jag ska kunna hinna lsäa ikapp

men men det är vel samma svammel som vanligt antar jag

Själv har jag några minuter över just nu innan jag ska till BM och efter det drar mötes racet igång.
    Ska bli kul att gå till Bm har inte träffat henne sen inskrivningen som ju var... lääääänge sen.

kokos: skulle du till doktorn i morgon? Då hoppas jag att du mår prima och komemr hålla alla tummar.

Jäklarns vad mycket nya människor det verkar vara här nu. Varifrån kom alla dom???? På bara ett par dagar. konstigt....

Annars är allt bra trots överdrivet mycket jobb. Ska förresten prata emd chefen idag. Fick sent omsider ett mess från honom opm att han ringer idag. Efetr mitt sista skitarga meddelande så vågar han vel inte annat
    ha ha ha
    reta inte upp den gravida tanten... då smäller det

näe ni.
    Nu ska jag dricka kaffe och förbereda möten.
    ha det!

• Hjortron

Go´morron tråden!
    Datorn krånglade igårkväll, mannen har precis köpt en ny genom sitt jobb och den vägrade att öppna Bröllopstorget, alla andra sidor gick tydligen bra. Fler som hade problem att komma in?

Lapinette- BOM ??
    Ni har börjat utredningssvängen vad jag förstår? Visst har ni också försökt nästan ett år?

Mugglesfan- Jag har försökt att införa varannandgassex men när ägglossningen väl närmar sig så får jag panik och vill hellre göra allt vad jag kan, dvs varje dag runt ägglossningen. Det funkar ju inte har jag märkt och därför får jag lägga ner det. Sexade loss igår, sen får det bli torsdag, lördag och måndag. Så! Nu var det bestämt! Mannen finner sig i det mesta bara seset ingår

Mindre- Åh, ska hålla tummarna för att kärringen brinner upp i valborgselden. Brukar det alltid droppa så långt i förväg för dig? För mig är det max en dag innan..positivt eller negativt?

Sweetstreet- Kvällsmötet var bra. Handlade om kost och motion vilket alltid kan behövas blli påmind om. Tjejer, ät alltid en bra frukost
    Jag följer Muggles råd och tar det cool med varannadagsses i helgen. Ingen stress den här gången för mig. Vem vet, kanske tar det sig bättre då? Hawaii!!!??? What? Bara sådär eller firar ni något särskilt? Angående frillan så klippte jag av mitt långa tråkiga hår efter bröllopet. Har numera en längre page a´la Beckham och är supernöjd. Saknar dock hästsvansen ibland (en tjejs bästa vän)
    Frejis- Tack för välkomnandet. Skönt att snacka av sig med likasinnade

Dax för lite jobb men dyker antagligen upp om ett par timmar igen och tittar till er..

• Snart så....

Heeej Frullis,

Antar att du inte sett mitt inlägg om lunch idag?? Är på kundbesök på söder innan lunch så om du känner för lunchdate så gärna.... :D

Jobba inte ihjäl dig nu, tänk på dig och Boris!
    Aha ska du på dateringsultraljudet idag??

Svar på tråden När märker man av det?