• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Eller köra teckenspråk??? ;)

• sweetstreet

Vårbrud, hoppas självklart att tanten håller sig borta från dig.

Det är väl du och Mindre som BIMar nu till Valborg?

• sweetstreet

Jag borde inte sitta här och skriva i tråden utan helhjärtat sitta och göra skittrista saker i Excel. Som du Mugglan?!?

Men nu har jag kafferast ;)

Så då passar jag på att snattra här inne istället... :D

• vårbrud2008

sweetstreet
    Ja, detlåter väl som en bra idé att ta kafferast.

Jo, det är jag och Mindre som har BIM på Valborg. Vi får väl se hur det går. Känner inget speciellt mer än att jag är hungrig och sötsugen hela tiden.

Hur länge har du föresten bott i USA???

• Frejis

Vårbrud - glömde bort dig, förlåt! Håller tummarna för dig med :)

• Frejis

Sweet - ha ha, måste göra allt jag kan för att INTE få tillbaka rösten tills på fredag ;)

eller säg så här

hur många lappar hinner man skriva på tre timmar? *kanske måste gipsa högerhanden*

• vårbrud2008

Frejis
    Ingen fara alls! :)

• sweetstreet

Vårbrud,

jag har bott ca 1,5 år i USA.
    Trivs superbra, men visst, ibland längtar jag hem till Sverige.
    Framförallt till vänner och familj. Men även efter viss mat, godis, eller bara att man "känner till" allt utan att tänka. Du vet, socialakoder, etc....

Kan även längta till Stockholm som stad. Särksilt nu under sommarhalvåret...
    Älskar Stockholm på sommaren. :)

• sweetstreet

Frejis, du kasnke får skaffa en "tolk"??? :D

Någons som kan läsa dina lappar högt så att opponent och publik kan höra dina svar! ;)

• vårbrud2008

sweetstreet
    Hur kom det sig att du/ni flyttade?

Svar på tråden När märker man av det?