• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Oj, Frullan är så stressad att hon inte ens hinner avsluta sitt meddelande. Frullan OM du läser detta - Ta det lugnt! Tänk på lilla bebisen där inne som behöver en lugn och utvilad mor. Gå in till chefen och SKÄLL!!!

Sweet - så ni åker till Hawaii i slutet på nästa vecka. När var det dags för nästa läkarbesök? Sorry, hänger inte alltid med.

• vårbrud2008

mindre
    Jag väntar också på tanten på Valborg.....:(

Symtom: hungrig, ont i huvudet och sötsugen??

• Lapinette

Så BIM på Valborg för Mindre och Vårbrud, någon mer?

• sweetstreet

FruLLan!!!!!!

Hallå!!!!!!!
    Inte bra att stressa tunt sådär mycket!!! *säger en som vet* :?
    Men jag har iallaall inte någon liten "passagerare" som kan klaga. :o

Hm, tycker du bör ta ett snack med chefen om din arbetsituation!!!!
    Var rädd om dig! :)

Vi saknar dig såklart här i tråden! Men jag hoppas att det lugnar ner sig för dig snart!!!!!
    :p :p :p

• sweetstreet

Ja, vi drar till Hawaii på fredag nästa vecka. Ska bli såååååååå otroligt skönt!!!!
    Känns som det var evigheter sedan man hade en "ta-det-lugnt-bara-vi-två-semester". Förra sommaren åkte vi ju till Sverige, men då var det ju först bröllop (så första veckan var mest småstress över allt det sista praktiska som skulle fixas) och sedan var det 2 veckor när vi i stort sett for runt som skottspolar för att träfffa folk hela dagarna. Typ från 9 på morognen till 1 på natten (varje dag i snitt). SÅ det var ju iten så mycekt "vila-semester".... :? Även om det såklart var skoj.

Så det ska bli skönt.

• sweetstreet

Nästa läkarbesök är inbokat när vi kommit hem från Hawaii i slutet av maj.
    Då ska han kolla igen (VUL tror jag) för att sedan boka in tiden för op. Den ska tydligen göras i början av cykeln, så jag gissar att det blir någongång i början/mitten av juni (beroende på vad han säger efter VULet).

• sweetstreet

Sedan får man väl se hur det går.
    Och jag har ingen aning om hur nära inpå man kan börja försöka igen.

Gissar att man ska vara "avhållsam" iallafall närmsta tiden efter op pga av infektionsrisken eller så?

• Lapinette

Känner igen den där känslan "fara omkring som skottspolar". Varför heter det egentligen skottspolar och vad är det??!! Nåja, så har vi det när vi är i Frankrike och besöker släkten. Det blir ju inte två veckor men typ 3-4 dagar då vi bara far omkring. Hinner inte vila, hinner inte göra något alls på tu man hand. Är helt död när man kommer därifrån.

Vi hade vår första 2 veckors semester när vi åkte till SA. Har annars alltid splittrat upp semestern här och där. Blir lätt så när man har varit på distans. Nu i sommar blir det inte mer än 2 veckor pga just SA.

• Lapinette

Jag har mitt besök om ca en vecka. Ska bli spännande att höra om de har sett något/kommer att se något. Sen har maken besök bara några dagar efter. Jag tänker hänga med på det också.

Svar på tråden När märker man av det?