• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Muggles - growing people var en kul sida. Satt och försökte hitta en massa symptom. Utan direkt framgång förstås.
    :)

• Oms

ice - det går bra att bara kika in o säga hej när du har tid, vi har många som kommer o går pga jobb så du är så välkommen så:)

• _koko_

Oms - kul att läsa din beskrivning. Jag har nämligen tillgång till naprapat genom jobbet och har, eftersom jag har skrivbordsarbete, haft både musarm och nackvärk etc. Min naprapat var iaf helt inne på samma linje som du, dvs massage lindrar symptomen, men för att jag ska bli bra måste jag fixa arbetsplatsen och börja träna mer. Jag ska dessutom INTE stretcha min ena axel eftersom den är överrörlig. :)

Jag håller med honom i allt och har blivit mycket bättre nu sedan jag började följa hans råd. Har dock i stället fått ont i ryggen, men det avhjälps sannolikt också bara med träning... Tyvärr. ;)

Tillbaka efter en skön stund hos min hudterapeut. Ska väl försöka jobba lite till innan jag beger mig hemåt.

Cicci - ha det alldeles underbart i dubai och klappa magen så pick'n inte får för sig något! :p

• sweetstreet

Å Hej igen Koko!!! :)

Haha! Sitter här med kaffe oh har "rast" oh läser ikapp vad ni skrivit sedan frukost (ja, min frukost alltså):)

• sweetstreet

Oms,

tack för all upplysning!

Låter rimligt tycker jag.
    har hittills lykats klara mig undan från alltför mycke rygg- oh/eller nakproblem. Endast vissa gånger när jag får vad jag kallar "pipettnacke" oh då brukar det hjälpa att maken masserar. :D

• sweetstreet

ice

du får självklart titta in här ibland när du känner för det! :)
    Och Grattis till graviditeten förresten!

• _koko_

Hallå sweet! Sitter här och längtar tills du får göra din operation, knäppt va?! :)

• Lapinette

Vi har också massage på jobbet av en naprapat. Superskönt och sist fick jag beröm för att min rygg börjar "se riktigt bra ut"!

• sweetstreet

HAhahahaha Kokosen!! Du är fööööör SÖÖÖT!!!! :D :D :D

Ja, jag längtar faktiskt också, men just nu inte så "aktivt". För nu längtar jag mest till semester!!! :) :?

• _koko_

lappis - haha, det skulle jag aldrig få, alla bara retar mig för att jag har så små ryggmuskler. Jag försöker kontra med att de är låååånga och att det är därför de verkar vara små. :D

Svar på tråden När märker man av det?