• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Sweet - FD dansare!!! Nu har denna konstant vältränade varelse fått pyspunka...små osöta ringar runt midjan *SUCK*

• _koko_

lappis - Jajemen! Inget kleggigt vete och ingen illaluktande mjölk ska där finnas. Däremot tänkte jag mata den med champagne och manchego-ost! :D :D

• Lapinette

Sticker nu och dansar på SATS så kanske man vågar visa sig i bikini i sommar. Tja då!

• sweetstreet

Wow Koko!

Det kommer att bli en liten gourmet som kommer titta fram senare då!! ;)

Kommer säkert enbart vilja ha mjölkdrinkar m paraplyn :D :D :D

• sweetstreet

MEn Lappis,

jmft med mig har du säkert endast små pytteringar!!!

Haha! Själv har jag itne ens funderat på att jag ju ska visa mig på stranden på Hawaii om bara a 1,5 vecka! :o Huh, men kanske blir det superbra för att mannen kan visa upp mig på stranden och genast kommer alla turister att fly fort som ögat! Så får man ha stranden för sig själv! :D

• sweetstreet

Koko, förstår att du inte vill springa händelserna i förväg. Men man kan ju ändå int låta bli att försiktigt drömma lite ibland?! :?

• _koko_

Ja, lappis kan garanterat inte ha något annat än pytteringar, men jag tror inte att du heller har nåt att tala om sweet (om du inte la upp ett jääättegammalt foto???)!

Nä, fram för bättre självuppfattning (säger hon som gnäller konstant...)!!

sweet - jag vågar faktiskt knappt drömma just nu... Konsekvenserna av negativa besked känns faktiskt helt oöverstigliga. Inte för att jag inte ser adoption som ett alternativ (jag adopterar gärna! ), utan för att det isf tar så lång tid, tid som jag inte vill behöva slösa med!!!

• sweetstreet

Självklart förstår jag att det är jättejobbig balansgång detta mellan att hoppas men inte vilja hoppas FÖR mycket eftersom man vet att besvikelsen skulle bli så enorm om ens förhoppningar inte infriades.

Been there.... :? Som alla stammisar här i tråden gissar jag....

Så jag ska verkligen iten försöka att pusha för myket Koko! Du får säga ifrån om du tycker att hejaropen känns mer pressande än stöttande!!!!!!!

Men jag kan ändå itne låta bli att hoppashoppashoppas ändå..... :?
    Fast jag kan ju göra det tyst såklart.

• sweetstreet

Hehe mitt foto var från förra sommaren så det var inte jättegammalt.
    Men jag tycker verkligen att det blivit klart lösare under kläderna sedan des.... :o :o :o

Men va f-n jag bryr mig egentligen inte sådär jättemyket faktiskt. Så länge man trivs med livet oh mår bra så får det vara så. :)

Hellre tar jag ett glas vin oh en öl oh äter gott då oh då, och får lite hull på kuppen, än att jag tvingar mig in i en livsstil jag inte riktigt gillar bara för att hålla mina gamla mått! ;)

Men visst, att välja bort träningen är ju egentligen inte jättebra för mig, för jag känner att jag mår mycket bättre när jag rör på mig. Det är bara det att när jag kommer in i sådana där perioder med myket mycket jobb så orkar jag bara inte. Då går den lilla fritid jag har åt till att sova eller umgås med maken eller vänner. Dygnet har ju trots allt bara 24 timmar och om man jobbar/pendlar 12 timmar om dagen 6-7 dagar i veckan så blir de resterande timmarna så få.... :(

• _koko_

Nejdå, du behöver inte alls vara tyst, sweetan, jag uppskattar dina glada tillrop! :p

Nu har jag ju en massa hopp själv också, vi får väl se i morgon. :)
    Lovar att rapportera oavsett reslutat så fort vi är hemma igen, vilket antagligen blir framåt lunch.

Svar på tråden När märker man av det?