• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Vilken fin klänning Mindre - lite ovanlig också.

Aj, jag har så ont i magen idag, strax under bröstkorgen. Undrar varför?

Och så har min sug dragit på semester igen tror jag...

• Frejis

Jättefin klänning Muggles, jag har också varit och kikat på länken :)

Mindre - har varit så nyfiken på din klänning att jag kikade nu på blocket och hittade den. Väldigt vacker och som Muggles sade annorlunda!

• Liten med Mindre

Jag tror våra sugar gör sällskap muggles.

Jag sitter bara och stirrar. Och blir förbannad över att folk vill att jag ska boka in möten med dem - men sen avböjer de alltid för att något annat som inte låg i outlook är i vägen. PEST!

Känner mig stressad, men jag vet inte vad jag ska börja med. Allt beror av andra. :(

Och så funderar jag givetvis på BIM-nedräkning. Känner jag något eller inte??? :?

• Liten med Mindre

Oj, :) Jag som tycker min klänning ser så "vanlig" ut jämfört med andra brudklänningar. Men det är kanske det som är ovanligt. :D

Sorgligt att den finaste och bäst passande klänningen man någonsin ägt är för engångsbruk.

• Frejis

Inget drippelidropp än så länge Mindre?

Jag ska ju läsa om min avhandling, men det går så där... :( ingen motivation är bara förnamnet.

• Lapinette

Syrran - jag skulle annars ha sagt någon utav sjöarna i norra Italien, lago di Maggiore, Como eller lago di Garda. Annars älskar jag Cinque Terre, också norra Italien men vid kusten mellan La Spezia och Genoa. Ahh.. vill du ha tips gällande Sicilien så har jag lagt ut en lååång sådan på Piggelins och min resetråd. Har varit där en hel del då mitt ex bodde i Palermo.

Vill du ha tips gällande Rivieran så har jag en helt bunt men skulle annars rekommndera Provence istället. Lugnare och mysigare men då inget hav. Man kan lätt göra både och då det inte tar mer än typ 2 timmar upp till Aix en Provence från Cannes.

Sen håller jag med tidigare tips:
    - Korsika
    - Kroatien

Tänk bara på att det är massor med folk i augusti och det kan vara attans varmt också. Speciellt om ni åker så långt söderöver som Sicilien eller Malta.

• Liten med Mindre

Frejis - drippdroppet börjar någon gång efter imorgon.

Kurera din förkylning du så att du orkar hålla låda på fredag. Tur att vi inte snackar "live" nu då. så att du kan fortsätta babbla med oss mellan förberedelserna. :)

• Frejis

Mindre - jag kan fortsätta i alla fall, men hinner då läsa en sida emellan. Det räcker så bra det :)

• Lapinette

Så denna vecka är det BIM för Mindre, någon mer som vi ska hålla våra tummar för?

• Frejis

Hoppas att det inte blir något droppande denna gång ;)

Svar på tråden När märker man av det?