• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Mindre - det är lika bra att jag börjar hålla tummarna redan nu! :)

Sweet - det kommer att bli 16-20 grader även i Stockholm snart :) måste kontra med något, men väder i NYC känns alltför härligt.

Det var faktiskt superkul att träffa en gravid och två snart gravid kvinnor igår (räknar mig själv som aldrig gravid så att ni vet ;) Undrar hur det skulle vara om tråden inte fanns.

Skulle du inte till Sverige under hösten Sweet? Det vore kul att träffas live, det vill inte jag missa.

• Lapinette

Sweet - det är väl härligt att få vara "tonåring" ibland! Det kan väl inte vara någon fara att ni fick till det...eller?

• Lapinette

22 grader varmt i Stockholm på torsdag!!!

• sweetstreet

JA självklart kommer jag säga till!!!!!!! :D :D :D

Om/när jag kommer till Sverige så blir det Stockholmstrakten! :)

Och troligtvis blir det tidig höst eller möjligtvis sen sommar. Har inte bestämt mig. Beror bl a på jobbet. Och äåven en del privata saker också. Har bl a en kompis och fd kollega som trolgtivsi kommer disputera under hösten, så jag skulle vilja invänta datumet lite. Hoppas att jag kommer kunna komma till Sverige för den disputationen.

Frejis!
    Lycka till på fredag!!!!!
    Lovar att det kommer bli en jättekul dag!!!!
    Mmmmm..... minns min och det är hel klart en av de mest speciella och häftigaste dagarna!! :)

• sweetstreet

Ah låter härligt Lappis!!!

22 grader är super!

Och faktum är att det finns inget som slår ett härligt sommarStockholm!! Tycker iallafall jag.... :?

• Frejis

Lapinette - kanske det, tanten har som sagt inte kommit ännu och jag har aldrig haft några flytningar förut. Det var bara bang! och så var hon här.

Känslan i magen kan beskrivas som mycket milt mensvärk. Fortsätter att pappersmuffa :)

• sweetstreet

Tack Mindre!

Ska kolla mailen snart men måst nog dra nu.
    Kollade just klockan och insåg att den blivit alldeles för mycket. Som vanligt när jag går in här och kollar "bara lite" på BT innan jag ska till jobbet.

Lycka till med dokumenteringen!! :)

• Liten med Mindre

Hehe - skulle aldrig våga öppna datorn på morgonen, eller hinna. Hinner ju knappt svälja gröten ens.

Det blir BT som mjukstart på jobbet. Kan ju på gott och ont surfa hyfsat ostört. :D

• Liten med Mindre

Frejis - tyvärr händer det ju mycket i bebisverkstaden, som aldrig hänt tidigare. Minns med sorg min "nidblödning", som fick mig att gå i taket och dra er alla med mig.

Den har inte återkommit varken före eller efter det. :?

• Liten med Mindre

Mitt enda symptom - förutom håglösheten på jobbet - är att jag sitter och puffar nässprej (saltlösning), som även passar för graviditetsnästäppa. Maken trodde jag skämtade när jag sa att det fanns en vedertagen sådan nästäppa. :D

Hoppas att näsan ska sluta göra ont snart...

Svar på tråden När märker man av det?