• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

God morgon! Har inte riktigt hämtat mig än från att ha blivit snuvad på mitt drömhus i fredags men vi klarade av fem nya visningar igår i alla fall varav ett kanske eventuellt kan vara något.

Frejis, vad trist om det inte fungerade den här gången, det hade varit kul om teorin att det ska vara lättare efter kontraströntgen hade slagit in. Trist att bli förkyld nu också.

Pirr, för din del får du väl ringa gyn som alla föreslagit men mannen verkar ju kunna få tid ganska snabbt på Sophiahemmet vad jag förstår.

Mindre, har mannen varit och fixat sina prover än?

• Lapinette

Mindre - åhhh, satt ni så länge? Då hade jag ju hunnit komma dit en sväng. Maken stod och trampade i 1,5 timme utanför Franska ambassaden. Det var kö för att rösta och de hade inte räknat med att så många skulle komma.

Syrran - har massor med semesterförslag i Europa lite beroende på vad du vill göra och när ni hade tänkt att åka.

• Storasystern

Mindre, jag funderade lite på Rivieran faktiskt... Ska fundera vidare..

Lappis, vi vill åka i sommar, vi vet inte riktigt än när, men det blir mellan mitten av juli och slutet av augusti. Allt är lite luddigt i kanten just nu, men alla tips mottages gladeligen! Har ingen lust att göra någonting just nu tyvärr. Är mer än lovligt less på Japan och vill hem till mannen...

Frejis - är du riktigt säker på att det är tanten? Muggles hade väl också bruna flytningar om jag inte minns fel??? *håller tummarna ett tag till*

• viktualia

Storasystern - Dubrovik i Kroatien och Taormina på Sicilien är mina resetips.

Brudsommar - trist att det inte blev nåt hus! Själva spanar vi vidare... men hålans utbud fylls ju inte på lika ofta som Sthlms...

• Storasystern

Tack Vickan! Vi var i Italien på bröllopsresa i höstas och valde mellan Amalfi-kusten och Sicilien. Till slut blev det Amalfi. Kanske ska vi variera oss lite?? :)

Jag har en kompis i Kroatien som jag skulle vilja hälsa på, visserligen i Zagreb, men om amn kan hyra bil så skulle det absolut vara ett alternativ. Har funderat på det också, så det var mycket bra förslag! :)

• Frejis

Brudsommar - hoppas att något av de nya fem husen faller er i smaken och att det blir något.

Storasystern - själva ska vi till Grekland (Aten och Kreta) i augusti, men det kommer nog att vara helvetiskt varmt där. Vågade inte riktigt att rekommendera resmålet ;)

Jag väntar nog ett par timmar till och ser om tantj*äveln visar sig. Hon har nu försvunnit igen och pappersmuffandet ger inga resultat längre ;)

• Storasystern

Ååååh Frejis!!! Jag hoppas ett tag till. Otroligt spännande!
    *håller en tumme krampaktigt*

• Liten med Mindre

Brudsommar - prover i veckan. Sen är det bara att vänta.

Lapinette - jag gick förbi ambassaden på väg till brunchen. Funderade först på vad det var för lägenhet som orsakade sån kö vid visningen. :D Sen såg jag flaggan på huset.

Jo, vi satt en stund. Koko och jag drog ut på det hela med våra vinglas. Något vin fick jag i alla fall i helgen.

• BrudSommar2006

Inget av husen var något för oss tyvärr, trista tomter, trafikstört och dålig planlösning. Eller, ett av dem var fint men där har budgivningen redan rusat i höjden, efter bara två bud lagda så har budet gått upp med 650 000 kr och när det blir så brukar budgivningen gå upp med en och en halv, två miljoner innan det är klart och då är det tyvärr inget för oss i alla fall.

Helgen som kommer nu är Valborg och det är nästan inga visningar. Sedan med tre veckor kvar till BF helgen efter vet man ju inte om det blir några visningar för vår del och sedan dör det över sommaren så vi har nog missat vår chans nu känns det som.

• Storasystern

Brudsommar - säg inte det, jag köpte min lägenhet mitt i sommaren. Det var inte så många objekt, men inte heller så många budgivare, så kanske hittar ni något oväntat!

Svar på tråden När märker man av det?