• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Storasystern, ja man kan hoppas men mår jag och den lilla bra efter förlossningen så tänkte vi nog inte vara hemma i sommar. Men allt beror väl på hur långt fram i vår nu som vi fortfarande kommer kunna gå på visningar och när hon behagar titta ut och när vi orkar börja gå igen.

• BrudSommar2006

Neej, skrev ett jättelångt inlägg med en massa positivt om hur långt alla har kommit i sina utredningar och om hur plussen kommer börja droppa in så småningom och så bryts allt!

• mugglesfan

BrudSommar: vad trist med huset - känns knepigt att bli av med huset av så dum anledning när ni nu vann budgivningen och allt. Aaarrrghhh!!

Lapinette: jädrar vad jag var säker på att du var på smällen med alla de symptomen. Förlåt om jag ökade förväntningarna

Pirr: jädra skettant! Du kanske kan hitta en klinik att kontakta här i Göteborg via www.fertilitetsguiden.nu? El hör med din vanliga barnmorska/mödravård vart du ska vända dig.

Massor av kramar till båda!!!

Sweet: naughty att sexa hela vägen Jag vet inte vad som kan vara ett skäl till att ni inte skulle det innan din op. Kanske att livmodern har svårt att utvidga sig vid en graviditet om väggen är tjock och att det därför att bättre att operera? Näe, jag bara spekulerar. Bästa är om du kan ringa tillbaka till läkaren du var hos och helt enkelt fråga per telefon. Det är väl vanligt att man glömmer fråga saker när man är där, man kommer ofta på frågor efteråt, det måste de vara vana vid.

Mindre: vilken bröllopsklänningsannons är din - har du en länk? Jag har ångest över att sälja min, den är ju så fin! Ev kommer det en tjej ikväll och ska prova den. (Min annons: www.blocket.se/vi/11418299.htm)

Frejis: jag hoppas att din bruna flytning är ett positivt tecken för så hade jag det också innan mitt plus. Först brun flytning och jag tänkte "jaha, mensjäveln, skit också". Men sedan blev det torrt trots ivrigt pappersmuffande och sedan plus. Jag hoppas hoppas!!! Du är också enormt värd ett plus - du har väl väntat längst av oss allihop?!

Nu måste jag in på veckomöte...

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Hoppas att ni mår bra raingar.
    Har inte tid att läsa vad ni skrivit...
    FULLT upp...

jag hann tyvvär inte heller till brunchen igår vilket jag var suuuuuper ledsen över
    usch vad trist.
    men jag fick åka hem och jobba efter stallet och med ett avbrott för att maken släpade ut mig på middag så jobbade jag till 22... man ska inte ha tre uppdrag samtidigt...
    så är det.

Hoppas att ni hade det super trevligt. Jag saknade er och hade velat vara med.
    KUL att ciccis mage växt
    det hade jag verkligen velat se. Men vi kanske kan få till nåt om inte alltför länge. Annars kommer jag förbi dig cicci och våldgästar dig och tittar på vagnen

kokos och snartis... kanske kan hinna med en lunch nån dag ni vet var

kram till er alla
    nu måste jag jobba vidare!

• Storasystern

Frullan - det är inte bra att jobba så där mycket! Glöm inte att ta det lite lugnt med Boris!!!

• Storasystern

Muggles - jättefin klänning!! Svårt att sälja den?

• pirr!

Härligt att drömma sig bort till semestern. Vi skall till Korsika i sommar och jag har hört mycket positivt om den ön om man gillar att vara aktiv och inte bara sola/bada. Kolla på www.langleytravel.com Kanske något?

Fin klänning och fin brud Muggles!

• _koko_

VAR ÄR SNARTIS???

Har fullt upp idag, vill bara tacka för igår. Saknade snartis, fruLlan och lappis, men vi hade trevligt ändå. :) Kanske tur att inte alla kom eftersom de hade slarvat bort vår bokning...

3 dar kvar till vul, trodde det skulle bli jobbigt att börja känna efter/hoppas igen, men jag är redan igång!! :D Tycker det kliar lite i äggisarna...

Lunch - när som helst, fruLlan, på fredag halv 12? Ska vara på sös kl 13, så jag ska ändå åt det håller. :)

• Storasystern

Koko - det är olidligt spännande nu! :) Hoppas att allt ser jättebra ut! Är det ett eller flera ägg som ska mogna?

Pirr - det var ett bra förslag! Ska framföra det till mannen! Eller Malta kanske, har alltid velat åka dit av någon konstig anledning...

• Liten med Mindre

Muggles - mejlade dig en länk.

Svar på tråden När märker man av det?