• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Sweet - jag satt under vår romantiska middag ikväll och försökte förklara din operation samt att ni inte ska ha sex nu. Han frågade varför och jag kunde inte förklara..

• Victory

Nä, nu har jag ju missat er igen! Fastnade i IKEA kitchen planner! Vi har inte tänkt göra om köket än men med lite vin i kroppen så får man ju idéer! Nu har jag byggt ut köket och gjort en köksö (i tanken alltså!)

Apropå garderober så har vi många garderober i nya huset men dom är ju så gamla och fula, från 60-talet. Så jag vill byta ut dom till såna med skjutdörrar. Synd att de är så dyra!

• start september

Det här var den mest aktiva lördagskvällen i trådens historia tror jag!

Och alla är lite småluriga utom jag som får vara nykter eftersom jag äter penicillin.

Gonatt!

• _koko_

Victory - jag skulle också vilja renovera köket, vårt är så opraktiskt! Skulle dock behöva hjälp av en köksarkitekt eftersom det är så konstigt planerat...

Shit, nu är det sex på tv! :D :D :D

• Lapinette

Vi har ett bra kök. Det renoverades av ägarna innan oss och vi är nöjda. Skoj att laga mat när det finns yta samt närhet till saker och en induktionshäll. Var så arg i början då vi fick ge bort alla våra stekpannor och kastruller men nu är jag nöjd och glad.

Victory - garderoberna som är i själva lägenheten har också gamla dörrar. Kommer nog lämna dem så då det på något sätt hör ihop med stilen på vårt hus, lite funkis. Den egna garderoben (som vi vill bygga ut) är det dock skjutdörr på.

• Lapinette

Men som ni redan vet ... badrummet vårat ska renoveras. Orkar inte tänka på röran det kommer att bli här. Hoppas på semester samt att kunna bo i brorsans flickväns lägenhet. Förhörde mig om att de behåller den även om de nu blivit med villa. Lägenheten ligger på Söder så det blir bara att byta stadsdel.

• Lapinette

Nej, ska nu göra maken sällskap och gå och knyta mig.

Godnatt på er allihop!

• Victory

Vårt kök är också väldigt dåligt planerat. jag har väl några idéer själv men det är nog klokt att ta råd från någon som jobbar med köksplanering. Fast jag tror det ligger några år framåt i tiden, köket är från 2003.

Jag missade 6:et, såg bara slutet...

• Victory

Ja, nu är det nog dax för mig också att knyta mig. Ma&Pa skulle komma imorgon kl. 10 Men katten har inte kommit in än fastän vi ropat så jag får nog stanna uppe en liten stund till.

Sov så gott allihop!

Svar på tråden När märker man av det?