• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Vi har inte heller tagit våra förutom några stycken innan maten var klar. Mat och mat, det var mest att riva potatis. Fast gott blev det.

Vad har du gjort idag koko? Vi har varit på stan och bockat av en massa med saker som behövdes fixas. Dock kände det som om vi inte kom hem med något...förtuom en tröja till mig . Varför blir det alltid så?

I alla fall, om jag ska bluddra på som jag gör när jag har druckit lite så fick vi superbra tips i en liten kakelaffär på Saltmätargatan. Han hade jättebra smak och tipsade oss om färger och idéer. Sen frågade vi åter igen på Bo Concept om vår garderob går att bygga ut. Vi får se om de behagar kontakta oss denna gång *SUCK*. Var till NK för att leta jacka till maken, gick över och såg körsbärsträden i Kungsträdgården - har du sett dem?? och sen en tur in till The One innan vi gick till Åhléns för att visa den svindyra väskan jag har hittat där (hittat - inte köpt). Sen mötte vi några vänner (tyskar) på Hemköp och stod där och bluddrade ett tag.

Nu skriker maken - efterrätten smälter!

• sweetstreet

NEEEEEEEJ Lappis!!!!!!!!!!!!!
    Jag hoppades så med dig denna gången. Känner mig ledsen jag med när jag läste. :( :( :(
    Och ARG!!! :[ :[ :[

VARFÖR?!?!?!?!?!?!!?

Men jag håller med om att det känns bra att ni är på gång med utredning nu. Kanske kommer det att kunna kasta lite ljus över det hela, och i långa loppet kan ni ju då få hjälp!

Men jag vet hur det känns när tanten kommer så det enda jag tänker göra nu är skicka en massa kramar till dgi gumman!!!!!!!!

• sweetstreet

Koko,

skikar lite kramar till dig med! :) Fast de är mer fulla med energi så att du kommer ur din "orkeslöshet".... :)

• sweetstreet

Förresten kanske det är jättebra att klippa gardiner när du har bubblat eftersom du ju sa att du brukar klippa lite snett när du är nykter?! ;)

Om du då klipper lite"mer snett" nu när du har druckit vin så kasnke slutresultatet blir rakt??? :D :D :D

Du vet ungefär som att "-" och "-" blir "+"? :?

• _koko_

Skönt att komma ut på stan! Garderober är ett gissel tycker jag. Vi har byggt bort alla förvaringsutrymmen, så vi behöver verkligen garderober, men det är så dyyyyrt! :[ Plus att det inte verkar spela nån roll hur mycket man bygger ut dem, de blir överfulla ändå! :D
    Har inte varit i kungsträdgården på länge! Får ta en promenad i morgon kanske, eller om jag är lat då i början på nästa vecka... Om de fortfarande blommar då...

Jag har varit hemma hela dan idag. Gick som sagt upp halv 7 nån gång och satte mig i köket. Började rita på bygglovsansökan, vilket sysselsatte mig tills sambon vaknade typ 4 timmar senare. :D

Sen tvättade jag några maskiner, manglade lakan och nu måste jag gå ner och ta hand om det sista tror jag.

Vi var även ute en stund och grävde lite i två igenvuxna rabatter. Skönt att äntligen ha tid för detaljerna i trädgården.

Sen ikväll har jag bara suttit med datorn i knät framför tvn. :)

Hoppas desserten smakar!

• _koko_

Heeeeej sweet!!!!

Haha, nä, jag brukar inte klippa snett, jag brukar tänka fel och klippa för mycket... Men det är klart, jag kanske tänker bättre när jag är lite lurig? Det märks ju här om inte annat! :D :D

Hur är det med dig idag?

• sweetstreet

September,

TACK för stödet!! :)

Ja, det känns nog ändå bättre nu. Har smält infon nu och tycker det faktiskt ska bli bra att få opereras. Hoppas verkligen att det komer att hjälpa.

Men vet ni!!??!!! :o

Vi skulle ju egentlgien inte ha 6 nu under ÄL innan op, men igårkväll blev det ändå så...... :? :? :? Hm, skulle såklart inte "gått hela vägen" men hm, så blev det. Känns helt genant att säga det, men det var som om man var tonåring igen och liksom inte kunde "hejda sig".... :? :? :?

Och jag ska ju ha ÄL i dagarna....

Så nu sitter jag här och känner mig orolig för att tänk om det blev något nu?!?!?!?! Det skulle kännas såååååå pinsamt att komma till läkaren och säga att man inte kunde "hålla sig" och så blev det något.

Å andra sidan så tro jag knappast jag behöver vara orolig eftersom det ju inte tagit trots så idoga försök förut! ;)

Ja shit, är man inte redan helt galen så lär man väl bli det så småningom... :D

• sweetstreet

Heeeej kokosen!!!!! :)

Jo jag mår bra. Har haft en otroligt skön slödag idag. Suttit inne och kollat TV trots jättefint väder. Men nu ska vi ut och känna av vårvärmen som ätnligen kommit hit! :)

Men jag var skitsliten efter typ 3 kvällar ute och sov ända till 12 och sedan har jag "vaknat till" i soffan... :D :D

Man är gammal nu så man orkar inte alls vara ute sent, dricka sprit och sedan jobba som vanligt flera dagar i rad... ;) :D

• sweetstreet

Förresten så har jag faktsikt ingen aning om VARFÖR vi skulle skydda oss fram till op??

Men kasnke är det inte bra att bli gravid om ens livmodervägg är för tjok??? Kanske är det större risk för komplikationer under en ev graviditet??
    Han sa inte varför han tyckte det var bäst att vi "skyddade oss". Och jag var lite omtumlad då så jag frågade inte.

Maken tror att det inte gör om det skulle "ta", men själv undrsar jag ju lite. Läkaren borde ju inte sagt åt oss att inte "have intercourse during ovulation" om det inte vore förenat med något negativt????

• _koko_

Fniss, men det gör väl inget om det skulle ta nu? Eller ökar det risken för missfall om man har som du?

Det har inte varit så varmt här idag, men knallblå himmel iaf, underbart!

Haha, ja, man är ju ingen tonåring längre direkt. :D Fast får jag bara hyfsat med sömn kan jag slå på festival-mode fortfarande. ;)

Svar på tråden När märker man av det?