• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • pirr!

Din historia ger hopp! Jag är fortfarande lite uppskrämd efter mitt tillfälliga besök på familjeliv så den kom precis lagom!
    Självklart får du hänga här med oss!!
    Vilken vecka är du i nu?

• start september

Välkommen hit Piggelin och gratts! Jag tillhör nämligen kategorin smygläsare i er andra tråd, ni verkar vara ena riktiga livsnjutare i min smak där!

Pirr - vi har ju alltid sagt att de är galna på FL. Ändå tror jag att man måste kolla in det själv, det finns en del bra också. Jag som råkade ut för X har fått en del bra info och hittat andra som varit med om samma sak vilket varit ovärderligt. Samtidigt har jag läst saker som jag sedan insett varit grova felaktigheter men ändå stressat upp mig, det känns som att det blir mer sånt där än i den här tråden. Så läs med måtta och var mer skeptisk på FL än här!

• _koko_

Nej nej nej nej, lappis, nu är världen mer än lovligt orättvis. :[ :[ :[

Jag sitter här och skakar på huvudet, fattar faktiskt inte. DET VAR DIN TUR NU!!!

Jag dricker champagne och äter kola, firar att jag är ensam hemma, hahaha. Skönt faktiskt, händer inte så ofta.
    Har varit jätteduktig idag och jordbrukat, tvättat och ska snart klippa till nya gardinerna till sovrummet.

Men FAN lappis, det här är inte sant!!!
    :( :( :(

• Victory

Jag sitter också ensam hemma och tar ett glas vin till min goda middag! Har haft en toppendag! Tänk vad livet går upp och ner...

• _koko_

Hej Victory, tänkte att vi kanske skulle ses här ikväll när du sa att mannen skulle jobba sent. :)

• Lapinette

koko - tyvärr är det sant *SUCK*! Bara att inse att man behöver hjälp. Detta var försök 11 sen jag slutade med pillrena efter bröllop. Kanske kan det bli 12:e gången gillt! Skam den som ger sig!

• Lapinette

Jag har inte börjat med champagnen än utan pysslar omkring hemma medan maken målar halltaket. Har dock tjuvstartat med jordgubbarna.

• _koko_

Piggelin - wow, vilket inlägg!! Stort grattis till ditt plus, måste kännas otroligt att det tog så fort trots alla potentiella problem!

• _koko_

Åååååh, lappis, jag fattar det fortfarande inte. :(

Jag har tagit fram jordgubbar ur frysen faktiskt, fast inte till champagnen. Får se om jag värmer dem och äter med glass eller om jag gör milkshake senare... :)

Tar tredje sprutan ikväll, börjar redan känna mig rutinerad. ;)

Men jag ser ingen som helst anledning till att gå till jobbet på måndag. Tror jag ska ta ledigt valborgsveckan, då kanske jag står ut nästa vecka. Har totalt tappat suget, inget spelar nån roll just nu känns det som, vill bara somna och vakna den dagen jag får ett plus...

• Lapinette

Stackars koko!! Finns det inget som känns skoj, något som du kan ägna din energi och tankar åt istället för att jaga plus? Jag borde ägne mig åt jobb, typ fundera på nästa steg där och kanske titta på något nytt men det blir inte av utifall att jag ska vara mammaledig snart. En kollega sa till mig, vill du bli med barn sök nytt jobb! Ligger kanske något i det.

Det ska egentligen inte var jordgubbar till champagnen men de såg så himla fina ut i affären så jag tog en bytta. Normalt i Frankrike äter man något salt till champagnen och absolut inte jordgubbar. Så helt rätt gör en efterrätt på dem istället.

Svar på tråden När märker man av det?