• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Fast det är väl ett bra pris för en villa på Ekerö? Hmm, jag är långt ifrån den typen av impulsköp...även om jag gör en del sådana.

• Lapinette

Page - sen imorse har det kännts som tanten är på väg. Du vet svullen (fast det har jag varit hela veckan), gasig, lite mensvärk, sen började även våtmarken...I promise you hon kommer i natt. Vet inte varför men det har varit så de senaste gångerna.

• Lapinette

Victory - riva tapeter måste man nästan vara två för att göra...så man har någon man kan skrika och svära åt . Vi rev sovrum, hall och en vägg i vardagsrummet precis innan jul (vi flyttade in i mitten av nov). Nu är det snart dags för de andra 3 väggarna i vardagsrummet. Är måttligt road men attans vad skönt och fint det blir sen!

• Lapinette

Latest news - tanten är på intågande. Har nu sett henne. Känner mig inte ledsen faktiskt utan mest uppgiven *rycker på axlarna*.

• Storasystern

Skiiit Lappis! Det är så taskigt att bete sig som tanten gör! Antingen får hon väl komma i tid eller inte alls! :(

Impulsköpa en villa!??? Nej, det skulle jag inte klara. Kan inte impulsköpa något som är dyrare än 500:-.... :(

Brudsommar - vi råkade ut för samma sak när vi tittade på hus, men de som sålde hade en ännu knäppare anledning. Det var ett äldre par som sålde och hade suttit hos grannen och tittat på alla på visningen. En familj som var där hade en liten tjej med sig, och de valde att säla till den familjen trots att vi var 3 budgivare kvar med motiveringen att deras dotter var så söt. Vi tror att det var mäklaren som övertalade dem, hon var superstressad och ville bara avsluta för att de inte skulle behöva sätta in en annons till i tidningen. Surkärring! :(

• Storasystern

Sweet - var är du? Ute och festar??? :)

• Frejis

Lapinette - trist med tanten och att hon luras på det sätt som hon gör :(
    Hon kommer nog att hoppa över från dig till mig, väntar på henne på måndag eller tisdag och känner av mensen redan nu.

Brudsommar - vilken historia med budgivningen! När ni nu äntligen hittade ett hus och vann budgivningen så väljer de att sälja till ngn annan :( hur ska ni göra nu, ska ni fortsätta titta på hus eller väljer ni att ta en paus? Jag tror att det går att hitta någonting under sommaren då det är lite lugnare, men det finns ändå människor som vill sälja.

Ang brunchen - jag kommer ca 12.30 -12.45. Blir klar med träningspasset vid 12 och är då redo för mycket mat :) det ska bli kul att träffa alla igen.

• Victory

Nej, Lappis!! Vi som hoppades så mycket för din skull! Men vi tar nya tag nästa månad, då ska även jag vara med och tampas!

Ja, riva tapet är väl inte så kul. Börjar nästan ångra att vi inte bara tapetserade över dom gamla, men i matsalen är det en gammal strukturtapet så den var vi tvungen bort med hur som helst. Men det kommer att bli så snyggt när det är klart. Idag ska jag iväg men en kompis och titta på tapeter!

• pirr!

Neeeeeeeeeeeeeeej, Lappis! Är du verkligen säker? Dropp eller flod?
    Jag gör dig sannolikt sällskap under dagen. Har sovit usel under natten och hela tiden sprungit och kollat om hon gjort smygentré.. ännu inget synligt spår men känningarna kommer och går.

Fy vad trist med husköpet som blev avblåst! Kan bara föreställa mig frustrationen ni känner!!!

Kan ni inte flytta brunchen till Göteborg?!? Eller så får vi boka nästa bruch i god tid så jag kan boka biljetter till stockholm..
    Kan ni inte fota lite och lägga ut i vårt fotoalbum?

Kommer in med rapport senare

• pirr!

Helt OT:

Spooky! Ensam hemma och rätt som det är drar stereon igång på hög volym.. Hög puls har jag kan jag lova. Tur att det inte är kväll, då hade jag nog svimmat!!!

Svar på tråden När märker man av det?