• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Tusen tack för alla tips!

Jag ska kolla igenom dem mer noggrant efter lunch och min "vin-provning" som jag ska på nu... med tidningen Vi föräldrar
    Han gillar Golf så klart och önskar sig en ny bag! Det ska han få, men det vet han redan om, så jag ska ta o plocka från er lista och köpa lite annat med

So long!

• pirr!

Grapefrukt påverkar vissa läkemedels halveringstid och därmed kan det påverka effekten av dem.. Vet däremot inte hur grape påverkar fertiliteten, men jag ÄLSKAR grape och äter nog tre - fyra i veckan.. ännu inte gravid dock (vad jag vet..

• pirr!

Åh, jag vill också va med på brunch

Synd att man inte bor kvar i stan.. Brunch är min absolut bästa måltid- innehåller ju det bästa från alla menyer (frukost, fika, lunch och dessert!)

• Page

Det börjar låta allt mer lovande med grape! Jag kan kanske dela upp det i små bitar och svälja de hela. Detta måste testas!

• Page

Förresten Frejis, är det nästa vecka det är dags för avhandlingen?

• Lapinette

pirr - var har du varit??!!! Du ska ju vara här inne och slita ditt hår tillsammans med mig. Jag har trakasserat alla på denna tråd med mina sympton hela veckan. Idag känns det som tanten är på gång . Så jag ställer in mig på att sjunka ned i soffan ikväll med en stor pläd över mig och en näsduk i högsta hugg.

• Lapinette

Cissi - håller med vänner-fan, upplevelser och resor till maken. Det är iallafall omöjligt att ge prylar till min man för han vet så väl vad han vill ha...men inte jag. I fjol blev det en middag + konsert i Moncao (vi bodde ju i Cannes då), året innan 3 nätter på ett slott i Provence och året innan dess så 1 vecka i Kroatien (han fyllde då 30).

• Liten med Mindre

Hehe...och jag som tänkte ta upp grape-ätandet eftersom i alla fall grapefruktkärneolja sägs vara bra när man försöker sluta med socker - för att få magen på fötter igen. :D

Kanske finns fler anledningar att äta grape. Ska genast köpa ett förråd. Förra veckan köptes det avocado, nu blir det grape. Älskar blodgrape när den är så fin att det går lätt att skala hinnorna från klyftorna. Mmmm...erotiskt gott i min värld. ;)

• Liten med Mindre

Pirr! Visste inte att det var BIM för dig med. Symptom? Eller brist därav?

Nu blev det än mer nervpirr(!)ande. :D

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Fingret var inte brutet
    förmodligen är senan av dock...
    men allt som inte är brutet är bra.

cicci: ha det såp enormt trevligt på provningen. Hoppas att du hittar något som åtminstone är drickbart. Ser fram emot lite tips. Allt alkoholfritt smakar ju för faaaana apa

fasiken kokos, du får inte prata om att dricka vin och bli full!!!!
    jag är sååååå sjuktligt sugen på att dricka vin. och helt ärligt på att bli full också.
    Faaan vad jag skulle uppskatta en flaska vin i kväll. Åhhhh avd gott. Och tänk att somna lite rusig i soffan. fy faaan vilken ddröm.
    Järklarns vad jag längtar efter det.
    Alkoholromantik.. jag

annars längtar jag mest hem.
    man hinenr inte sova så attans mycket om man jobbar 15 timmar och ska klämma mage på nätterna
    börjar bli lite sliten.

jag vet inte riktigt om jag kommer på söndag. det får vi se....
    men OM jag kommer så kommer jag vid 13,30 kanske eftersom jag ska rida innan, så klart.

men det vore kul att se er....
    som sagt vi får se hur planeringen för helgen funkar.

vart 'är snartis
    det är vel inget myom som spökar elelr annat elände!

Svar på tråden När märker man av det?