Gomorron i tråden!
Usch, jag känner mig lite besviken. Hade superviktiga grejer som händer på jobbet idag och jag var så inställd på att gå dit, men så har förkylningen förvärrats under natten så därför blev det inte så. :(
Så nu sitter jag hemma framför datorn istället. Skittrött eftersom jag bara fått några få timmars sömn, men verkar inte kunna somna om hur mycket jag än försöker.
Ja ja. Det är ju som det är. Har kunnat åstadkomma några kraxande ljud idag, och det är första ljudet sen i måndags kväll, så det är jag åtminstone glad över. Det är verkligen skitjobbigt att inte kunna prata på flera dagar. Tror inte att ett sånt där tyst retreat skulle vara något för mig...
En positiv nyhet är i alla fall att jag går in i vecka 6 idag! Känns jättebra. Jag räknar verkligen veckorna och skulle vilja klicka fram mig 6-10 veckor framåt i tiden nu. :)
Lappis - jag är såå nyfiken fortfarande... Fy vad jag är dålig på att vänta. Det vore bara så kul om plusvågen håller i sig. :)
Frullan - Jag satt oxå och läste ditt inlägg med fuktiga ögon! Vad mysigt det lät. Jag längtar oxå efter mage. Du är så bra på att uttrycka dig känslomässigt - häftigt att läsa!
Koko - Skönt att du känner dig lite bättre idag! Är det dags för själva försöket nu om några veckor bara? När plockas äggen? Och hur snart efter det, "planteras" dom? Jag vet att du skrivit om detta innan, men jag har tappat tidsfaktorn lite. Skulle vara kul att följa med dig i processen. :)
Sweet - Det låter ju bra att du slapp baksmällan! Ha en riktigt kul kväll idag med!
Victory - Det kanske är bra att din man pratar med några vänner om det? Det mesta verkar ju sitta mentalt och kanske blir det lättare för honom om han har någon att prata med som inte är delaktig? Jag antar att han känner att han gör dig besviken och genom att prata med någon annan, som kanske oxå haft samma problem, kanske pressen kan släppa något?
Förstår att du tycker det är jobbigt att outa ditt privatliv för vänskapskretsen, men på samma sätt som du kan ventilera med oss, har han kanske sin ventil i vännerna. Kram till dig!