• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Vad kul att läsa alla gamla godingar! Tycker att Cissis rapport är helt fantastisk, minns att jag inte tyckte att det fanns någon just då som var mer värd ett plus än Cissi efter allt besvär hon lagt ner, helt otroligt!

Inget nytt om budgivningen, den håller fortfarande på, fast mäklaren har ringt och bett om våra personnummer, vår kontakt på banken och våra preferenser gällande inflyttningsdatum och när vi kan skriva kontrakt. Funderar på om man kan tillverka en vodoo-docka för att bli av med den andra budgivaren nu...

• Izzie

Vilken superhärlig rapport från Cicci! Jag som numera är lovligt lipig (lipade tom till Oprah idag som handlade om människor i ekonomisk kris) var tvungen att fälla en tår. Vilken nostalgi!

• Izzie

Gud så spännande Brudsommar!

• Lapinette

Skitskoj läsning muggles!!! Tackar och bockar över alla sympton...nu har jag ännu fler att lägga på min lista .

• Lapinette

Håller tummarna för huset!!!

• Bröllopstokiig

SHIT vad kul läsning!
    Mugglan, tack, jag är helt rörd här!

LAPPIS jag var ju gasig i magen, det hade jag glömmt! ÅÅÅ hoppas så för din skulle nu!

Tänk vad man kämpade för att få sin lilla bebis!
    Vecka 28 nu och har inte ens 3 månader kvar, helt otroligt när man läser om hur man tittade i en bok på NK när man var i vecka 5.

Oj oj oj

HÄRLIGT var det i allafall! Tur att vi har dessa trådar kvar, vilken bok vi skulle kunna göra!

• mugglesfan

Hittade ännu mer nostalgi:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1792110-8.html (Cicci och fruLlan diskuterar att de inte vill vänta ett halvår med att bli på smällen )

Av dem som är kvar i tråden verkar det som om vi dök upp i denna ordning:
    fruL, Cicci, lapinette, pirr, koko, nenne, viktualia, mugglesfan, Snartis

Sedan orkade jag inte fortsätta bläddra framåt men Sweet, Mindre mfl dök säkert upp därefter ganska snart...

• mugglesfan

När jag läser mina inlägg från för ett halvår sedan så känns det som att det är en annan person som skrivit dem för man kommer inte ihåg alla detaljer. Skum känsla!

• Bröllopstokiig

KOKO hade ett annat NICK innan, så jag tror hon var bland de första faktiskt, kom just på det Undrar om det inte var Kokos som kallade sig "Lycklig?"....
    hmmm

Skit kul att läsa i allafall, man var ju ganska patetisk, men vad visste man då? Inte lika mycket som nu i allafall!

Svar på tråden När märker man av det?