• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

mugglesfan -

Shit... vilka inlägg...

ååååååååå jag kommer nog aldrig bli avgiftad från mitt BT-beroende.. särskilt inte när man får läsa sådana där gamla guldkorn...

Kan f ö rapportera att Jessie är vid gott mod, men hon får nog ge sig till känna här själv om hon vill.

• Liten med Mindre

:D

Hmm...det känns rätt bra inför framtida löneförhandling, att en av de storkunder som vi helst vill förvärva, tycker att de manualer jag gjort är bra. Tackar den någon som spred ut det till alla chefer i företaget.

:D:D:D:D

• Lapinette

Blir nästan tårögd när jag läser Frullans inlägg som faktiskt ledde till en liten bebis!!!

• Liten med Mindre

Helt off topic förstås - men ändå

• Liten med Mindre

Ja - mitt tidigare inlägg då förstås. Inte att Lapinette är lättrörd... :?

• Lapinette

Ha, ha Mindre, var tvungen att läsa ditt inlägg två gånger innan jag fattade. Manualer, BT??? Snacka om att jag är otalt insöad idag. Själv fundera jag över vart jag ska lägga min tid idag (vilket projekt åker på BT x antla timmar)?

• Liten med Mindre

Fast jag är ju lika lättrörd, både drar på smilbanden och blir fuktig i ögonen när jag läser såna solskenshistorier.

:)

• Lapinette

Moi, lätt till tårar. Förstår inte vart du fått det ifrån? Grät senast när jag såg Greys igår...

• mugglesfan

Lappis: det var inte så jobbigt. Jag började med att rota fram mitt plusdatum för det kommer jag ihåg och sedan jobbade jag mig bakåt. Hittade tom sidan där hela min symptomrapport finns:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1930836-631.html

Kul läsning såhär i efterhand. Tex kom jag inte ihåg att vi hade kört varannandagssex under ÄL. Var vi så ambitiösa - det var som fan!

Lite kul att hela processen finns dokumenterad... (om man är narcissistiskt lagt alltså )

• Liten med Mindre

Tjip tjolahopp - dags att dra iväg för idag. Äntligen!

Bon appetit Lapinette - verkar urgott att få gå på fin restaurang en torsdag.

Ska förmå han därhemma att göra något sånt ihelgen i alla fall.

Svar på tråden När märker man av det?