• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Cicci: det är det jag känner också, att vad naiv man var då Undrar hur det känns om ett halvår när vi har "ploppat" att gå in här och läsa det vi skriver nu? Lika patetiskt?

• Lapinette

Vet inte om jag har blivit så mycket klokare under resans gång snarare mer förvirrad!

• mugglesfan

Näe, inte klokare kanske, men man är väldigt medveten om alla fällor, tex att tidiga gravsymptom = menssymptom i många fall mm.

• mugglesfan

Patetiskt var nog fel ord, det är mer rörande

Det blir ju nästan som en dagbok; den och den dagen hade jag en brukaktig flytnign men DEN dagen hade jag en rosaaktiv flytning. Snacka om navelskådning! Gäsp typ...

• mugglesfan

brunaktig menade jag men ni fattade nog

• mugglesfan

jag verkar inte kunna få jobbtummen ur idag, idag är det jag som känner mig ineffektiv!

• Bröllopstokiig

Ha en härlig kväll tjejer!
    Jag ska hem till maken nu.

Alla tummar och tår till dig Lappis!

Kram kram

• viktualia

mugglesfan - fniss fniss! tack för att du bjuder på nostalgi.. ha ha...

Utan för mitt jobbfönster öser regnet ner och läsa gamla BT-inlägg känns MYCKET skojigare än att dra sig hemåt... ha ha...

men plikterna kallar... maken är just nu hemma för att ladda tvätten och åker sen tillbaka till sitt jobb. Jag kommer hem om 1,5 timme och lastar om tvätten för torkning.... logistikplanering var det! Hur fabian får man ihop ett liv med fler än två pers???

• Lapinette

viktualia - det har jag också undrat! och allt fint man har i hemmet vart ställer man det?

Ska också bege mig ut i världen dock inte hem. Det blir spinning och sen middag ute. Härligt!

Svar på tråden När märker man av det?