• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Tackar för nostalgitrippen Muggles! Sååååå kul! Och så hoppas vi på att rosa är inaktiv!

Lapinette, det låter ju allt mer spännande. Hoppas att inte tanten luras med dig!

• sweetstreet

Oj det tog tid att läsa ikapp idag...Puh!
    Och så har jag haft jättemycket på jobbet okså. Hm, men nu har jag hunnit ikapp.

Haha! Mugglan!!1 :D

UNDERBART att se gamla trådarna!!!! :D :D :D
    Har inte hunnit läsa så mycket men ögnat lite snabbt igenom.
    Känns verkligen lustigt! :)

• sweetstreet

Lappis!!!
    Jag tror vad jag tror men håller tyst som en mus....
    ;)

Kanske finns verkligen spåtanter som kan sin sak?!?!?! :? :D

• sweetstreet

japp,
    jag överlevde morgonen.
    Kände faktiskt inte av någon baksmälla alls! :)
    HA!!!

Men skam den som ger sig. Ikväll bär det av ut igen. Mer öl till folket!!!!!! :D Eller kasnke whiskey?!?!?! :? :)

Får väl se hur pass pigg man kommer vara imorgon?????? :o

• sweetstreet

Koko gumman!!!!!!!!!!

Skickar en hel hög med värmande KRAMAR till dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ibland kan man helt utan förvarning kastas ner i det där svarta hålet igen. Skit också att det skulle hända dig nu då!!!! :[ :[ :[

Själv tycker jag att pendlar upp och ner HELA tiden.

Hoppas iallafall att du lyckas klamra dig upp ur svarthålet snart igen.
    :p :p :p :p :p :p

• sweetstreet

Var är förresten FruLLan och Snartis????????

• sweetstreet

Nej nu kallar jobbet igen. tillbaks till geler och andra jätteskoj (!?!?!) saker....

• viktualia

Lapinette - fniss, jaaaa inte bara fina saker.. Vi har en massa vardagsprylar som dräller högt och lågt, men så länge det bara är maken och jag som ser lägenheten så gör det ju inget. Men vår lägenhet är INTE barnsäker, det är redan testat när kompisar varit här med ungar.. hi hi... fast min gamla nalle som sitter i bokhyllan brukar uppskattas av ungarna!

Sweetstreet - jag vill också hänga på barer och hinka lite sprit... hm... *avis*

• sweetstreet

Vickan du hade varit så välkommen så ifall du var här! :)

Det är ju ganska "lätt" att hänga i barer och hinka sprit när man bor på Manhattan faktiskt.
    Fast ändå gör jag det inte alls så ofta som man kanske skulle kunna tro.

Usch, har kommit fram till att jag kasnke inte är något bra "mammamaterial"??? :? :? :?
    Hm, "hänga i barer och hinka sprit" är ju inte direkt vad man kanske bör tycka är skitkul när man är på gång att bli gravid??? Å andra sidan så vet jag ju nu att jag INTE ska satsa på minst 2 månader och då kanske man kan passa på?????

• sweetstreet

September,

härligt att du haft en sådan bra semester! Kul att du gillade Anna Gavaldas bok också! :)

Ja, om du hunnit läsa ikapp så ser du att vi okså fått "tillfälligt stopp" på barnfabriken ett tag framöver. Blir nog inte något tandborst6 förrän i början av sommaren. Tidigast juni, men ev inte förrän i juli.

Det trista är att maken ska hem till Sverige i juli, och detta kommer ev att bli mitt under ÄL!!!! :(
    Jaja, va fan, orkar faktiskt inte bli deppig över detta nu. Tänker ta en månad i taget och framförallt så vill jag invänta resultatet efter den där operationen innan jag börjar funder på sommaren ÄL.
    Det är iallafall vad jag försöker intala mig.... ;)

Svar på tråden När märker man av det?