• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Page - trevligt! Vi får göra i ordning utrymmet under deppmanteln i stället *öppnar champagnekranen och tar några klunkar - gott*

• Page

Vänner, du kan prova med kontaktplast i stället. Finns i ganska fina mönster, eller kakeldekor. Finns på färgaffärer.

• Vänner-fan

Usch, jag borde nog sluta försöka peppa andra. "Försök se det positivt" Fy, jag blir irriterad på mig själv när jag ser vad jag skrivit. Nog bättre att jag håller tyst. Fast jag så gärna vill hjälpa kan nog nån annan göra det bättre. Hoppas ingen tog illa upp...

• Page

Fjeis, finns det något tema under deppmanteln? Lyxigt champangehak, svensk vårnatt, arabiska nätter?

• _koko_

Ojojoj, du kan få lite tårar av mig frejis, jag gråter för allt och inget... Utom smöriga filmer. :D

Vänner-fan - massa bra pepping du kom med! Tack!! :)

Har tyvärr inga tips för presentpapper utom de ställen du redan kollat på...

• Page

Oj, förlåt Frejis för den hemska stavningen på ditt nick!

• Liten med Mindre

Page - sen i måndags har jag inte ätit något med tillsatt socker, eller konstgjort sötningsmedel. Det har gått över förväntan.

Jag tänker ju inte hålla på i all oändlighet (det blir ogörligt och aptrist), men kanske en liten stund för att få magen att lugna sig och det akuta behovet att lägga sig. Sen får vi se om det blir vete och mjölk framöver också. De lär ju tydligen verkar inflammerande och det är ju vad jag lider av emellanåt.

Victory, Frejis och koko - massor med kramar fulla med uppiggande helgstämning! Du kan få en IRL ikväll också Frejis. Träning är säkert bra mot sarkasm. :D

Cicci: normalt väntar dropp nästa vecka och BIM på Valborg. Jättelång tid och inte minsta lilla symptom. Som vanligt på sista tiden.

• _koko_

Varför inte roséfylla under deppmanteln? Det passa väl bra såhär när man längtar efter sommaren?? :D

Fan, jag vill bara dricka mig packad just nu. Undrar om jag ska göra det... :D

• Liten med Mindre

Lite vin till brunch på söndag koko?

Har beställt fram en flaska fint vin till ikväll - som jag absolut vill få smaka innan jag blir gravid. Och då kan vi ju lika gärna dricka den nu som att spara. :D

• Liten med Mindre

Förlåt - fylla pratades det om - mycket vin till brunch koko?

:)

Är hungrig nu, får nog smita på lunch snart.

Svar på tråden När märker man av det?