• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Vänner-fan

Koko, skönt att det jag skrev föll i god jord och att det uppfattades på det sätt som det var meningen!!

Och tack för tipset Page! Jag googlade på detta och jag som inte pysslar så mycket normalt sett har så svårt att se andra möjligheter, vet liksom inte riktigt vad som finns. Men detta verkar ju vara ett smart alternativ! Och det ska finnas en bra färgaffär bara ett par hundra meter härifrån, ska kolla där i e.m.!

• Page

Vänner, jag kom på att du kan också lacka på materialet som du limmar fast på boxen. Det blir både blankt och hållbart. Spillbitar av en fin tapet kan också fungera. Om du inte hittar fint och praktiskt presentpapper!

Koko, jag öppnar den första ölburken *pfsst* (Det går alltid snabbare att fyllna till på öl för mig.) Och i stället för vanlig frukostkaffe, spetsar jag den med whiskey, socker och grädde.

• Bröllopstokiig

Vad ska man köpa till sin make i födelsedagspresent??
    Lite OT men jag behöver hjälp!!!!

• Frejis

Koko - ge mig inga idéer, det är ju fredag idag... fick lust att ta fram flaskan och ta några sup. Det vore befriande, iaf för stunden.

Mindre - träning hjälper och man blir inte bakis av den. Alla tankar i hjärnan dämpas av muskelvärk dagen efter... fast idag ska jag ta det lugnt, bada bubbelpool och dricka vin på kvällen.

Vänner-fan - det är ju jättebra saker som du kom med. Jag tror att det behövs någon som kan förneka alla dessa envisa tankar som iaf jag har i mitt huvud. Tror inte att jag kan bli gravid överhuvudtaget - måste se det här plusset först.

• Page

Ett sista tips Vänner. Om du hittar tapet, behöver du inte köpa 5 liter tapetlim, man kan koka mjöl och vatten och det blir lim som fungerar att färsta tapet med. Tapeten behöver bli lite uppblött och formbart när man jobbar med små ytor. Så, nu har jag tipsat klart.

• _koko_

mindre - vi får väl se hur mycket jag druckit tills på söndag. :D

Vänner-fan - ja, på mig funkade det iaf! :)

page - bubbel brukar fungera snabbt på mig, kanske ska knäcka en flaska till lunchen... :D

cicci - Långkalsonger kanske? :D

• Frejis

Cissi - finns det något som din man skulle bli glad av? Några prylar som han gillar (förutom bilen förstås)?

• Liten med Mindre

Cicci - inte min starka sida. Får samma bekymmer i maj. Öser ur mig en massa fantasier i olika prisklass

upplevelse (hade jag råd blev det helikopterlektion)

fin middag/helg på herrgård/slott innan ni blir fler

fint vin/sprit

badrock (vi som varit sjuka så mycket har använt dessa för första gången :D)

bra kamera/bildbehandlingsprogram till alla bebisbilder

någon form av hobbypryl han längtar efter

kläder

överraskningsfest med vännerna

• Liten med Mindre

Frejis - jag ska försöka gympa klart innan du kommer, så kan vi bubbla direkt (tolkade det som att du inte ska träna så mycket idag).

• Frejis

Mindre - var ju på Pump igår :) tänkte cykla i 20-30 min, men ju kortare det blir desto bättre.

Svar på tråden När märker man av det?