• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

sweetstreet - faktum är att doktoranderna på mitt jobb (jag har väl avslöjat att jag är i "branschen ??? ) faktiskt kommer till N.Y. om några dagar.. men jag är ju inte doktorand så jag missar det...

Hade ju varit skoj att träffa dig, men jag jobbar på att hålla min undan det där konstiga landet i väst...

• sweetstreet

Shit vad trist att du inte kommer Vickan! Det hade annars varit superkul!

• sweetstreet

Oh det är ju inte riktigt så underligt som man kanske kan tro.
    Här i NYC är det iallafall väldigt bra!!!! :)

Fast alla påstår ju att detta inte är riktiga USA. Men det är iallafall det USA JAG gillar!!!! :)

• viktualia

sweetstreet - äsch du får väl inse att världen snurrar runt Sthlm och släpa dig hem.. hi hi hi... för DÄR hamnar/bor ju trådfolket desto tätare!!

Själv ska jag till Sthlm i helgen, men har inte tid för något BT-ande.. trist nog...

• Lapinette

men Vickan det är ju BT träff på söndag. Varför går du inte förbi och säger hej? Jag lovar de är inte så farliga som de verkar. Eventuellt knatar jag in om de är kvar efter vi har haft vår vårstädning.

Själv har jag inte hinkat whiskey men smakat 4 sorters vin med mat till. Gott och trevligt men lite väl hög nivå och man sitter ganska tätt. Kunde inte låta bli att tjuvlyssna på paren bredvid oss. Båda var ganska så nya bekantskaper så man fick ju höra en hel del om skilsmässor och vad de gillar att göra.

Inga våtmarker, ingen tant i sikte men är ju bara på dag 28 plus 1 så mycket kan hända innan söndag.

• Page

Jaaa, men hur var alla i verkligheten då? Något smaskigt skvaller Lapinette?

Välkommen hem September!!! Härligt att semestern blev så lyckad!

• Lapinette

Page - inga smaskiga detaljer. Hörde visserligen inte vad de "gravida" sa i andra änden av bordet...det var kanske där detaljerna fanns?! Nej, nu ska jag lulla vidare till sängen. Bye,bye!

• Page

Förresten, de där våtmarkerna kan man inte lita på. De verkar komma lite hur som helst. Äh, det känns som om man inte kan lita på något som händer i kroppen nu. Allt bara luras hela tiden!

När jag var 14 år fick jag för mig att jag var gravid. "Kände" verkligen hur fostret levde runt i livmodern på mig. Självklart så var det ingen foster, utan jag kände bara kroppspulsådern och blodet som pumpade runt i magen när jag skulle sova på mage. Så mina inbillade symptom började tidigt!

Ska vi diskutera "cancersymptom" FruL? Jag antar att du har haft minst lika många som jag...

• Page

Men såg de gravida ut i varje fall? Försöker lägga till en liten kulmage till bilderna (med ej så lyckat resultat). Sov gott lapinette!

• Page

Du har rätt Sweet! Passa på att hänga i barer medan tiden finns! Och vad är bra "mammamaterial"? En kvinna som är lika fertil som i början av de 20, välutbildad som i 30-års åldern, med god ekonomi och arbete som i 40-års åldern, altruistisk som Moder Theresa och iklädd en power suit med ett förkläde över? Äh, du är ett perfekt mammamaterial! Eller så blir du ett så fort lilla pyret öppnar sina chokladbruna ögon!

Svar på tråden När märker man av det?