• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Pirr - själv tog jag mig ett bad igår och tonade håret...aldeles för mörkt! Kanske inte ett bra tips så vad skulle jag göra. Gå ut på stan och shoppa, träffa några vänner över en fika eller städa lägenheten. Vi ska snart dra iväg för att få lite saker gjorda t ex ska vi nog måla taket i hallen. Skoj va!

• Izzie

Victory - Jobbigt när man är mitt uppe i en renovering, men det är så skönt när man är färdig. Fint blir det ju oxå! Maken och svärfar håller just nu på att bygga altan, jätteskönt att slippa hjälpa till! Mitt jobb kommer sen, piffandet med utemöbler, nya krukor och växter! Ska bli så kul. Längtar till att bjuda hem alla vänner och sitta på altanen och grilla!

• pirr!

Izzie- tack för tummarna!
    Jo om nu ÄL-testerna är att lita på så borde det vara rätt goda chanser. Tandborstsex typ tisdag, torsdag, fredag. Böj och sex lördag och även en "extra" omgång söndag.. BIM igår eller idag.

Hur går det för er?

• Izzie

Spelar INGEN som helst roll om du börjar imorgon med alkoholstoppet! Kör på champagne du! :)

• Izzie

Men det låter ju som goda möjligheter Pirr! Skoj! Brukar tanten smyga sig på dig, eller kommer hon med besked med en gång? Några tecken alt symptom?

• pirr!

Izzie- Underbart med altan! Sitter i en trea med en mysig balkong, men drömmer om en altan med gungstol.. (där man kan sitta och amma -drömmare jag???)

Lappis- jag har tvättat, röjt lite på vinden och tagit en lååång dusch (behöver jag säja att jag är morgonpigg?), men funderar på en sväng på stan.. är dock oerhört sällskapssjuk och maken tävlar idag, några vänner renoverar, andra jobbar och ytterligare andra har horisontalläge pga havandeskapsförgiftning (huh!) - så jag får nog fortsätta underhålla mig själv!

• pirr!

Just nu helt symtomlös. Hade molvärk och menskänning igår kväll. Brukar få rejäl mensvärk ett par timmar före ankomst så jag behöver inte tvivla. Men inga spår ännu. Inbillar mig att jag inte haft samma sötsug som normalt sett innan mens.. hmm! Önsketänkande?

• Izzie

Hmmm, bådar ju gott tycker jag. Jag var heller inte alls sugen på sötsaker... Vanligtvis är jag alltid det!

• Lapinette

Pirr - vad tävlar din man i?

Här har vi hunnit skrika på varandra. Blir så lättretlig första dagen så jag måste ursäkta mig hela tiden till maken. Vi hade som vanligt prickat in bra med sex dagarna kring ÄL...men vad hjälpte det (jag har precis lagt in tanten i mitt Excelark).

• Izzie

Lapinette - Det är väl snart dags för tester va? Har för mig att du hade tider inbokade. Förhoppningsvis får ni lite bra svar då och kanske är det något enkelt, som kompletternade hormoner eller så, för att det ska funka... Kram!

Svar på tråden När märker man av det?