• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Jag undrar också varför läkaren sa så. Har försökt googla som sagt, men det verkar väldigt ovanligt?

• sweetstreet

På tal om att gå ut, så ska vi ut ikväll med.
    Men egentligen har jag noll lust....
    Ska till ett cocktailställe på nedre Manhattan emd några av mannens jobbarkompisar. Hm, hade faktsikt hellre slappat i soffan med en film eller nå´t. Trist, JAG?!?! :o

Nä, men denna veckan har varit rädd intensiv och blöt, så jag är inte ens sugen på vin eller annan alkoholhaltig dryck.... Men men, känner att jag "måste" hänga med nu så det får väl bli så.

= dagens I-landsproblem.... :D :D :D

• sweetstreet

Ja, jag har inte ens 100 klarhet i "vad" jag lider av????

Hm???

Han sa ingen direkt "term" så jag vet inte.

Jaja, det visar sig.
    Jag gissar att man den största risken kasnke är MF? Men det är bara en amatörmässig gissning.

Iallafall så tror jag att jag kommer propsa mer på "skydd/avbrutet" nästa ÄL. Om detta inte tagit då alltså.
    Men det tror jag ändå kanppast med tanke på hur mycket vi pippat på runt ÄL alla månder hittills utan att det blivit något alls.

• sweetstreet

Skoj med byggprojektet Koko!!! :)

Vad är det ni ska bygga?
    Får man fråga det eftersom jag ju inte kommer kunna komma till er brunch imorgon... :?

• sweetstreet

Oj nu ska vi visst gå ut i värmen. Maken kallar... :)

Det är tydligen 26 (!!!) grader här nu. :o Shit! Det blir till att dra på sig ett linne eller t-shirt....

Hade inte alls trott det skulle bli SÅ varmt i helgen! :)

• sweetstreet

Ha en fortsatt skön kväll Kokostjejen!!!
    :p

• _koko_

Nä, förtjockad slemhinna hittar jag lite om, men inte förtjockad livmodervägg...

Jag kan ju viska... :D :D
    (nytt garage ska det bli, med en stoooor altan ovanpå) Hihihihi...

Sökte faktiskt arkitektutbildningen på kth när jag tagit studenten, mest för att iaf ha sökt... :D

• Lapinette

koko - vi har 6 inbyggda garderober, en stor egen plus klädkammare. Ett av kraven när vi tittade på ny lägenhet/villa var just klädkammare/garderober.

Inget på tv, har ni sett att det är PS sista sommaren! Har verkliga tonårsminnen till den filmen.

• _koko_

Åsså de där nedrans smajlisarna...

26 grader!! Blir duktigt avis, här ska det regna i morgon. :(
    Ha en alldeles underbar dag! :p

• _koko_

Lappis - najs! Jag ska inreda hela gamla garaget (du såg väl inte det jag viskade till sweetan va?? :D) med garderober! :D :D

Nä, det är verkligen inget på tv... Utom ps sista sommaren, då, haha. Shit, jag blir också alldeles nostalgisk...

Svar på tråden När märker man av det?