• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Jodå, jag har en stor grej som sysselsätter mig iaf, ritar på en bygglovsansökan! :) Vad får du veta om du kommer på brunchen i morgon. ;)

Känner mig inte deppig faktiskt, utan bara orkeslös på nåt sätt.

Hahaha, då har jag helt ovetandes varit rätt ute då, har aldrig gillat champagne och jordgubbar. :D

• Lapinette

Tänkte faktiskt precis på brunchen. Eventuellt kommer jag förbi men det blir nog mest att säga hej medan maken går och röstar. Vi har ju den där gårdsstädningen också...inte för att vi känner för den men kanske ska visa upp sig som nyinflyttad.

Själv ägnar jag mina tankar åt renovering av lägenhet, näst på tur badrum och vardagsrum. Har anlitat en inredningstjej som ska hjälpa oss, mest få uppslag och bolla idéer med. Förutom detta så älskar jag ju att planera semestrar ... men det har jag alltid gjort. Det är därifrån jag "känner" Piggelin som skrev tidigare här idag. Hon har gett mig superbra tips inför Sydafrikaresan och nu om Västkusten, som det förmodligen blir i sommar.

koko - hur länge ska du ta dessa sprutor?Du har säkert skrivit det är så svårt att komma ihåg alla inlägg här.

• _koko_

Hade glömt att jag hade tvätt kvar i msakinen...
    Vi blir nog hemma mycket i sommar skulle jag tro. Älskar att resa, men det har inte blivit mycket av den varan de senaste åren... :( Har väl mycket att göra med att vi har hus nu och pysslar med det mest hela tiden. Roligt, men jag skulle nog vilja komma bort lite snart.

Att du inte har koll på hur länge jag ska ta sprutor kan bero på att jag inte vet heller. :) I bästa fall ska jag ta en varje kväll i 1½ vecka till och sen är det klart, men...

Tittar på 40 year old virgin. Första gången jag såg den var jag superskeptisk innan, trodde den skulle vara sååå sleazy, men det är den faktiskt inte. Tycker den är jätterolig!

• _koko_

Just det, det går såklart utmärkt att bara komma förbi och säga hej! Då hittar du dit nästa gång. :D

• _koko_

Sådärja, nu har jag hämtat boxen ur kylen, här är vi inte kräsna! :D :D

• _koko_

Shit, vet ni vad jag tänker göra nu? Tröstshoppa bebisgrejjer! Blir det ingen egen bebis har jag ju FEMTON ANDRA att ge sakerna till...

I förrgår tröstshoppade jag kläder och halsband, skumma hormoner jag har, jag brukar aldrig göra sånt här! Hehehe, kan ju alltid skylla på dem iaf...

• _koko_

Ojojoj, vad mycket fina saker det finns på internet! :D

Hjälp, höll på att glömma sprutan! Det hade inte varit bra, tillbaka strax.

Nu är jag ju rätt ensam här, förstås... :D

• Victory

Men koko!!! Har missat dig totalt! Det var så dött i tråden tidigare så jag har slötittat på TV istället. Inte visste har att du höll monolog här!

Jag är lite smålullig av vinet, ganska härlig känsla faktiskt. Konstigt vad positiv jag plötsligt blev, allt känns plötsligt så lätt och roligt. Har fått massor av idéer till huset och så bestämde jag just att jag vill ut och resa i höst! För att inte tala om detta med bebisverkstad; nästa månad ÄR det vår tur!!!

• Victory

Dessutom har jag blivit jättesugen på att ha inflyttningsfest. Det har visserligen varit våra planer länge men vi har börjat misströsta att renoveringen nånsin blir klar. Men nu fick jag ett sånt infall att vi bara måste ha fest snart och bjuda in alla våra vänner. Det skulle vara så himla roligt! Tänk om jag kunde bjuda in er alla, vilket röj det skulle bli!!!

• _koko_

Aoo, idag tror jag att jag träffade nån liten blodåder, gjorde ont. Kanske ska fortsätta ta sprutan sittandes och inte ståendes som jag försökte idag...
    Blev nog lite för kaxig.. :D

OJ, nu kom en grannkatt in!! Och våra kissar låg och sov i godan ro i sovrummet... Hahaha, tur att den sprang ut igen när den såg mig...

Svar på tråden När märker man av det?