• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

Jo, nu har han kommit in så nu är det läggdags...... Zzzz...

• sweetstreet

Oj det var värst vad ni tjattrat på ikväll tjejer!!!!! :o :D :D

Kul!

Är tillbaks nu efter att ha varit ute i värsta sommarvädret!!!!
    Avslutade med en enkel middag vid Seaport som ligger nere vid Brooklyn Bridge ungefär. Mysigt, men hemskt mycket folk!!! Fast det kändes nästan som semester! :o Helt otroligt! I förrgår gick man med vinterkappan på sig i snålblåsten oh idag kunde man äta middag på uteservering vid vattnet i t-shirt! :) :) :)

• sweetstreet

Haha Lappis! Så jag har varit samtalsämne hemma hos er ikväll alltså!!!!??? ;) :D
    Där ser man.

Förstår att du inte riktigt kunde förklara op eller icke-sexande eftersom jag inte själv fattat varför/varför inte.

Själv berättade jag för mannen i morse att du fått tantbesök och han beklagade detta. Så ja, även du har varit samtalsämne här i NYC! :) Hoppas du inte tog illa upp :?

• sweetstreet

Oj nu ska vi dra!

Ut till den där ocktailbarne. Egentligen har jag verkligen ingen lust.... Är trött och sliten efter flera kvällar på raken ute. Åldern tar verkligen ut sin rätt....! ;)

Men det blir nog trevligt bara vi kommer dit.
    Hoppas jag.

Kram på er!!!!

• sweetstreet

Eh, bara en snabbis till på tal om kök.

Vårt kök i Stokholm undrar jag verkligen vem som planerade?????
    Det finns 1 (!!!!!!) :o :o :o låda i hela köket!!!!!!!!!
    Heeeeeelt otroligt!!!!!!!!

Snacka om att jag svurit över detta många gånger!

Någongång i framtiden skulle jag verkligen vilja göra om det köket också. Vi pratade löst om det efter våra första 2 år i lägenheten men sedan började vi ju planera flytt hit till NYC så då la vi allt på is. Men som sagt, någongång i framtiden kasnke....

Fast tapeter DET har vi rivit bort!! Och Ja, det är verkligen ett litet helvete! Vi ahde strukturtapeter i hela lägenheten! Vet ni att det är sågspån som är själva "strukturen" i tapeterna. Snacka om att vi hade högar med sågspån överallt när vi höll på. Ett tips är iallafall att ni skär med en typ mattkniv i tapeterna så det blir "skåror". Sedan tar ni svamp med vatten och tapetklister (utblandat i vattnet) och blöter upp tapeterna med. Då lossnar de snabbare och lättare från väggen!

Oj nu måste jag vekrligen dra. Maken har skorna på och tittar lite irriterat på mig...

• Victory

Hoppas att du hade trevligt igår, Sweet! Det låter ju som en dröm att gå på restauranger på Manhattan och ta en drink vid vattnet! Och vad skönt att ni fick sommarväder. Men "ocktailbarne", det måste vara nåt som bara finns i NY!

Tack för tipsen om tapetrivningen. Vi har fått prova oss fram också och det låter som bra tips att skära och blöta. Idag ska jag gå lös på den på allvar!

• Izzie

Gomorron i tråden!

Fyller år senare i veckan och funderar på att önska mig en träningsdvd. Funderar på pilates el liknande som även funkar när man är gravid. Någon som har testat något sådant eller vet var man ska leta?

Vill försöka behålla styrkan och smidigheten i kroppen, men samtidigt vet jag att motivationen till att ge mig in på gymet efter en arbetsdag när det är fint väder ute, verkligen inte är på topp. Hemmaträning kanske kan funka? Dessutom kan det kanske vara bra att ägna sig åt även efter att bebisen kommit...

• sweetstreet

HAhahahahaha!!!! :D :D :D :D

"ocktailbarne"!!!!!!!!!

:o :o :o :o

Victory, du har så rätt. Dessa sällsynta ställen finns i stort sett enbart här på Manhattan och de är ganska svåra att få syn på även i denna storstadsdjungel. ;)

Ja, jag skriver som en kratta! Och det värsta är att jag tror jag har fått ner en kexsmula som liksom föll ner på tangentbordet och nu sitter under just tangenten "c". Detta gör att just denna bokstav är lite trögare än de andra och därför har jag även märkt att det ofta inte blir ett "c" när jag skriver....
    :o :)

Jaja, tur att det bara är hyperintelligenta personer som är inne och läser denna tråden! Som fattar fast man skriver ord som ser ut som om de vore på serbokratiska. ;)

Svar på tråden När märker man av det?