• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Åh, Victory, jag hade nästan gett upp! :)

Vi hade många fester innan vi hade renoverat klart. Eller, vi kommer aldrig ha renoverat klart. :D Då behöver man inte vara så orolig för att folk spiller rödvin på det nysåpade golvet eller gör hål i den nytapetserade väggen.... Nähä, era vänner sysslar inte med sånt? :D

• Lapinette

Victory - så klart ni ska ha inflyttningsfest! Vi hade vår helgen innan vi stack till Syd Afrika. Det var cocktailparty med massor av alkohol, drinkar och småplock till mat. Supertrevligt! Om du bjuder in oss blir det röj så länge vi ej har lyckats !

Själv har jag suttit och sörplat i mig min favoritchampagne och ätit gott.

• _koko_

Jag hade en pickolo-liten flaska moet, så den tog slut alldeles för fort... Har några till, men det känns lite väl dekadent. :D Så jag fortsätter med mitt boxvin.

Orkar nog inte klippa några gardiner ikväll. Det vore nog inte så smart heller... :D

Vaknade kvart över 6 i morse, klarvaken! Så jag börjar bli lite trött nu...

• _koko_

Vad blev det för mat lappis?

Jag äter alltid skaldjur när sambon inte är hemma, för han hatar det. :D

• Lapinette

Är fortfarande kvar. Maken sitter bredvid med sin dator. Har fått lite foton av honom.

Vi hade köpt en färdig typ toast skagen fast med lax runt om och sen blev det råraka med löjrom, lök och gräddfil. Snart dags för sorbet. Man blir så härligt lullig med champagne. Eller hur?

• Lapinette

koko - klipp inte gardinerna! Jag tror du skulle bl grymt besviken imorgon när du ser resultatet. Maken fick ingen champagne innan han var klar med halltaket. Vill ju inte att det ska bli randigt.

• _koko_

Ååh, vad gott!! Just det, jag har ju glömt mina jordgubbar!!

Mmmm, bubbel bubblar härligt i kroppen, fniss...

• _koko_

Lappis - nä, fy vad snopet det vore. Jag klipper ofta fel, så chansen att det skulle bli rätt nu är inte så stor... :D

Hade tur när jag klippte köksgardiner nyligen, klippte för mycket, men det blev rätt ändå (hade nämligen även satt stången fel). Hahahaha... Nykter, vill jag tillägga!

Svar på tråden När märker man av det?