Vad härligt att det blev champagne igår, Lapinette! Helt rätta takter ? det finns alltid massor av anledningar till att dricka bubbel/vin! Jag är expert på att hitta anledningar!
Tack för grattiset ? har nog fortfarande inte riktigt förstått det helt & hållet ? det gick ju så otroligt mkt fortare än jag förväntat mig plus att det hann gå ett antal veckor innan jag började inse att det var läge att testa.
Känner igen oron så otroligt väl, huruvida det ska funka, inställd på att testa ett år & sen köra hela utrednings- & ivf-racet ? det är precis den oron som jag gått runt med & samlat på hög sen min operation?
Som sagt, jag har varit så otroligt inställd på minst ett år & även oroat mig för att hinna bli för gammal för ivf & kanske till & med adoption.
Så här har jag gått & bla tappat hår HELT utan anledning? Värsta antiklimax liksom! Bara hoppas att allt går vägen nu ? vågar inte riktigt ta ut för mkt ännu, innan NUPP/KUB är gjort osv.
Men kanon att ha Muggles på nära håll som ligger ca 2½ månad före mig ? massor av bra pepping, speciellt denna veckan då depp-hormonerna kom på ovälkommet besök & det känts allmänt pissigt, rent ut sagt.
Start September, Pirr & Koko ? tack för välkomnandet ? vad snälla ni är!
Pirr, enligt en länk jag fick av Muggles ska jag vara i vecka elva nu, men när jag var & gjorde snabb-UL & blodprov inför KUB i onsdags så sa BM 9+4 då. Hänger inte riktigt med i de där svängarna ännu.
Start Sept ? vad kul att Lappis, Rosenhaga & jag kan ge dig lite livsnjutarinspiration i vår tråd! Mat, vin & resor ? älskar att planera & läsa om såväl resor som mat & vin!
En kompis som fick barn i höstas berättade förresten att de planerar en längre resa till Thailand nästa vinter, men att FLERA i hennes omgivning ifrågasatt henne & undrat varför, deras pojke är ju ändå för liten för att komma ihåg detta. Hallå eller, är det bara för bebisens skull som man planerar resor så fort man fått barn eller???