Hej tjejer!!!
Tack för i går! Alltid lika nice att träffa er, men jag var ju tvungen att gå redan efter 2h... vi åkte till Steninge slott och kollade och sen till plantagen och köpte blommor till terassen. Sen stod jag i går i regnet och planterade pelagonier och penseer och annat i krukor. Blev fint...
Japp, 22 grader varmt på torsdag, så jävla typiskt att man har bokat en resa till Dubai när det fina vädret kommer till Sverige. Sen har jag tydligen sålt för mycket aktier och gjort diverse affärer, så jag har fått restskatt, grrrr... inte så det känns att man ligger på + när man ska på semester...
Gravidmagen har ju uppenbarat sig, helt otroligt att det skulle ta fram till vecka 29 för mig att få en lite bulle på magen. Vägde mig i morse, men jag har gått ner 1 kg, ha ha ha, så sjukt! Denna graviditeten har inte alls blivit som jag förväntat mig, men det gör inget.
jasså, du gillade mina mammajeans Freijs! Du kan få ta över dem sen, jag tycker faktiskt att de är rätt balla med för att vara mamma-brallor!
Mindre, jag håller verkligen tummarna för dig nu. Det känns ju lite komiskt eftersom både datumen och även dagarna överensstämmer med hur det var för mig då jag verkligen blev gravid. Men jag hade BIM som nu på torsdag, så du har nog längre cykel än jag.
Trist Lappis och Pirr, jag trodde verkligen att det skulle komma mamssa plussitiva nyheter från er. Men skönt att det är utredningar etc på gång, så man inte slösar tid i allafall.
Frullan: Jag äter jättegärna lunch jag med, men det får bli efter den 7/5, hinner nog inte denna veckan sen flyger vi ju på torsdag eftermiddag/kväll.
Du får gärna komma förbi mig med förståss, vi kan ta en fika hemma på min terass nästa gång. Så sparar vi pengar till barnkläder eller vin eller nå´t!
Denna veckan kommer gå så fort, sen är det semester och sen är man tillbaka, men då kommer det massa "röda" dagar i form av Kristi Himmelfärds etc, så det känns som om det inte är så lång tid kvar innan vi får välkomna vår bebis.
Om någon har lite att göra, så tipsa gärna mig om tjejnamn (inte de där på topp-listan bara). Vi har inte samma åsikter jag och maken!
Nu måste jag nog göra lite nytta...
Kram!