• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Å Frejis,

håller tummarna sååååå för dig nu!
    hoppashoppashoppas....

• sweetstreet

Och Mindre,
    jag hoppas självklart för dig med!!! :)

Vill förresten också se din klänning.... :?
    Skulle man kunna få en länk???

sweetstreet_63@hotmail.com

• Liten med Mindre

Tur för mig att jag åsamkade mig lite träningsvärk i bröstmusklerna - så att jag inte kan sitta och känna och klämma ifall de möjligtvis kanske gör lite BIM-ont. :D

Fast det hindrar inte att jag stup i kvarten funderar över om de inte är lite större än vanligt. Och visst har de väl inte varit stora runt BIM på ett bra tag? Fast å andra sidan känns de precis som de förut kunnat göra runt bim, större och "svampiga". Saknar nästan när brösten blev hårda och gjorde ont som i höstas. :(

• sweetstreet

Här ska det bli 28 (!!!) grader varmt idag och sol!!!! :o :o :o

Himmel, känner mig nästan lite chockad eftersom jag inte alls har hunnit fatta att värmen kommit. Det gick ju liksom över en natt från typ vinterkappa till shorts!

Igår var det underbart ute med kanske 25 grader. Men det jobbiga här när det blir varmt är att de kör AC så man fryser attan på tunnelbanan ifall man klär sig för "svalt". OCH på jobbet också....

• Telemarkgrrl

Totalt OT från en smygis:

Mindre - jag tror att vi jobbar med ungefär samma saker, jag skulle kunna beskriva hur vi gör på mitt jobb. Men det är ju extremt tråkigt för alla andra här, har du en anonym mejladress? :)

• sweetstreet

som vanligt är jag ju också avundsjuk över er brunchträff.... :?

Å vad man hade velat vara med.

Kul med Ciccis mage!! :) :)

Och Mindre, Frejis och Koko, det låter härligt att ha några "live" att snacka med om alla känslor man har inför gravida vänner och framförallt sin egen "ograviditet".

• Liten med Mindre

Telemarrkgrrl

Jag finns bl a på:
    kolijox1000@hotmail.com

Du får gärna beskriva hur ni gör.

Sitter och försöker bli "mamma" till företagets första kvalitetssystem. Även om det går långsamt så känns det tyvärr som om det går fortare än att bli annan mamma.

• Liten med Mindre

Sweet - du har mejl.

Du - säg till i god tid när ni väl planerar en resa hitåt, så kanske det går att ha en dejt då, lite beroende på i vilken del av landet ni ska förstås. :D

• sweetstreet

Muggles,

din klänning var verkligen jättefin!!!! Och framförallt DU i klänningen!!!!! :)
    Fast jag har ju sett bilderna tidigare så det vet du ju redan att jag tycker ;)

Ang att ringa läkaren så tror jag jag skippar det. Nästa gång vi 6-ar kring ÄL så kommer vi nog helt enkelt att skydda oss på något vis. Inte hålla på som hormonstinna tonåringar ;) ;) :D :D
    Men nu får det vara. Troligtvis blev det ju inget ändå eftersom oddsen ju inte riktigt är på vår sida...
    Och OM det blev något så får jag väl se vad som händer då. Förhoppningsvis inget farligt eller dåligt.

• Lapinette

Frejis - du kanske testade för tidigt?!

Svar på tråden När märker man av det?