Skriver bara några rader för att visa att jag läser lite här ibland!
Lapinettes BIM verkar vara i antågande, spännande! Jag håller tummarna! Tycker det verkar vara en plussitiv våg just nu!
Och Sweet, hoppas att du får hjälp att rätta till livmodern nu och att det var den som ställde till det för er! Hoppas, hoppas! Jag vet inte varför jag är så naiv på nåt sätt och aldrig tror att det är nåt "fel" på nån här inne. Jag tänker bara att det tar lite längre tid för vissa, men det stämmer ju inte alltid! Jättebra att ni är flera som kollar upp er, själv vet jag inte om jag hade gjort det innan det gått väldigt lång tid. (Just för att jag säkert tänkt att det helt enkelt bara tar lite (el. snarare mycket) tid.)
Annars känner jag att jag inte har så mycket att tillföra här. Ni vet ju i vilket läge jag befinner mig och att det är skönt att vara hemma kan ju vem som helst förstå eftersom jag mår så pass bra. Jag kan bara säga appropå att jag läste att ni diskuterade att oroa sig för barnet i alla olika stadier att jag faktiskt på ett sätt ser fram emot att ha nåt VETTIGT att oroa mig för i stället för alla skitsaker jag oroar mig för till vardags. Hade ett nyårslöfte att inte oroa mig så mycket utan leva mer i nuet. Man säger att 90 % av det man oroar sig för inte händer ändå! Så VARFÖR oroar man sig egentligen? Svårt att tänka så i praktiken, men ibland har jag lyckats. Som en sån bagatell när jag la ut min brudklänning på annons. Jag funderade hela tiden på vad jag skulle göra med den om jag inte fick den såld. När skulle jag sänka priset? Tänk om ingen ändå ville ha den? Och tänk om jag skulle ha en massa tjejer här hela tiden som ville prova den så den blev smutsig och jag fick skicka den på kem igen? Osv. Men så tänkte jag på att 90 % av det man oroar sig för aldrig händer och inte hände nåt av det heller. Andra intressenten köpte den för priset jag ville ha. Tur att jag inte slösade mer energi än jag gjorde på att fundera på det. Men jag ser som sagt på ett sätt fram emot lite verkliga problem! (Men som jag hoppas går att lösa såklart...)
Hoppas att ni alla får en bra dag! Här i Götet regnar det iaf och då kan man ju lika gärna jobba! Själv ska jag angripa Jif:en och skrubba kakel i badrummet nu!
Hej så länge!