Shit tjejer,
ÄR man helt knäpp eller????
Är man alkis eller vad ?!?!?!?! :o :o :o :o :o
Whoooohooooooooooo!!!!!!!!
Känner mig just nu så j-vla partysugen!!! och är faktiskt (för tillfället) riktigt glad över att jag inte är gravid.....!
Har varit ute och ätit middag med mannen och hans kompis, men såklart slutade det inte med middag och lite gott vin, utan vi drog vidare till en av våra favvopubar här. Och vad hände....??? Jo, de hade ju min favvo-whiskey så det blev en, två tre.... whiskey.... Shit! :) Jag är nog lite lurig nu känner jag. Men egentligen lite besviken över att det inte är någe party!
Är partysugen.
Fast jag ska ut och parta imorgonkväll men känner att jag kanske "toppat" för tidigt. Shit! Kommer kanske vara bakis imorgon.... När jag ju egentligen borde vara utvilad och på G....!
Vilka hemskt ytliga problem!!!! :o ;)
Men just nu känne det jädrans gött att ha sådana här problem faktiskt. När man ska koppla bort barnfabriken i minst 2 månader så känns det skönt att supa sig lite fnittrig och "rullig". :D :D :D
Fast jag fasar inför morgonen imorgon när jag måste komma upp. Kommer nog bli en seg dag på jobbet.
Men va f-an! Det är inte alla ställen som har Tallisker Whiskey!!!!! Gäller att passa på.
Men nu funderar jag starkt på att köpa hem en flaska. har inte gjort det hittills. har ju hoppats att jag "inte ska få dricka sprit" på ett ett tag. Men nu vet man ju med säkerhet att det blir ca 2-3 månader när man faktiskt KAN det. Så ja, det blir nog en single malt iallafall..... :? :? :?
Puss påe r!!!
Nu ska Sweetan rulla i säng........
Å jädrans vad det gungar.....! :D