• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Izzie

Kul statistik Brudsommar! Tror i och för sig inte att det går att applicera på mig ännu eftersom könet inte ens är bestämt än, men det kan vara kul att spekulera i. :)

Hur många här inne vet eg vilket kön det kommer att bli på bebisen? Är det någon som vet? Och ni andra - tänker ni kolla eller får det bli en överraskning?

• Izzie

Ingen som tappat rösten och har någon tidsuppgift att dela med sig av?

Jag håller på att bli galen. Och Koko - vi snackar inte någon raspig härlig whisey-röst, vi snackar noll ljud! kan inte ge ifrån mig minsta lilla ljud förutom väsande viskningar... Jag längtar till whiskeystadiet... :)

• BrudSommar2006

Izzie, tror att det bara är jag som verkligen velat veta vad det blir och ansträngt mig för att ta reda på det. Tror inte att någon annan vet faktiskt om jag minns rätt.

• BrudSommar2006

Hur fick jag det förresten till 6 + 6 av 11 alternativ förut, 6 för kille och 5 för tjej ska det vara!

• vårbrud2008

sweetstreet
    Jo, jag förstår vad du menar.
    Hemma gråter jag när jag behöver det men bland folk är det annorlunda.

Och du kommer att bli gravid du också. :)

• Storasystern

Izzie, märker du någon skillnad alltså? Det gör inte jag. Här händer ingenting utom att boobsen är stora och ömma...

Jag vill nog ta reda på vad det är för sort därinne, om man nu kommer så långt. Jag har bett mannen ringa BM och fråga om vi inte kan få göra ett UL när vi ska på inskrivning. Det skulle vara så skönt att slippa oroa sig för att något är fel. Och så blir det kanske lite mer "verkligt" då...

• sweetstreet

Shit tjejer,

ÄR man helt knäpp eller????
    Är man alkis eller vad ?!?!?!?! :o :o :o :o :o

Whoooohooooooooooo!!!!!!!!
    Känner mig just nu så j-vla partysugen!!! och är faktiskt (för tillfället) riktigt glad över att jag inte är gravid.....!

Har varit ute och ätit middag med mannen och hans kompis, men såklart slutade det inte med middag och lite gott vin, utan vi drog vidare till en av våra favvopubar här. Och vad hände....??? Jo, de hade ju min favvo-whiskey så det blev en, två tre.... whiskey.... Shit! :) Jag är nog lite lurig nu känner jag. Men egentligen lite besviken över att det inte är någe party!
    Är partysugen.

Fast jag ska ut och parta imorgonkväll men känner att jag kanske "toppat" för tidigt. Shit! Kommer kanske vara bakis imorgon.... När jag ju egentligen borde vara utvilad och på G....!

Vilka hemskt ytliga problem!!!! :o ;)
    Men just nu känne det jädrans gött att ha sådana här problem faktiskt. När man ska koppla bort barnfabriken i minst 2 månader så känns det skönt att supa sig lite fnittrig och "rullig". :D :D :D

Fast jag fasar inför morgonen imorgon när jag måste komma upp. Kommer nog bli en seg dag på jobbet.

Men va f-an! Det är inte alla ställen som har Tallisker Whiskey!!!!! Gäller att passa på.
    Men nu funderar jag starkt på att köpa hem en flaska. har inte gjort det hittills. har ju hoppats att jag "inte ska få dricka sprit" på ett ett tag. Men nu vet man ju med säkerhet att det blir ca 2-3 månader när man faktiskt KAN det. Så ja, det blir nog en single malt iallafall..... :? :? :?

Puss påe r!!!

Nu ska Sweetan rulla i säng........

Å jädrans vad det gungar.....! :D

• sweetstreet

Fyyyy vilket oseriöst inlägg det just blev.

Ursschäckta!!!!!

men ibland kan man inte vara seriös utan bara glad och lite lite ....full..... :?

Men sorry ändå. hoppas ni inte tar illa upp till fruksotflingorna! :)

Tjingeling och hoppsansa!!!
    (Gäller att vara glad och uppåt NU, för imorgonbittil lär det vara dödens kusin på besök....)

Jag är förresten supernyfiken på Lappis BIM!!!! :) :) :)

• Storasystern

hahaha! Gooo Sweetan!!! :)

Passa på att festa loss ordentligt när du kan! :)

Oseriösa inlägg också välkomna! :) Lättar upp en ganska trist dag!

• BrudSommar2006

God morgon! Antar att Sweet ligger och sover nu, hoppas det inte blir alltför illa på jobbet idag!

Är annars också nyfiken på Lapinettes BIM, det är ju alltid lika spännande när det är dags. Men det är ju bara torsdag idag och vad jag förstår så kan vi få vänta ända till helgen.

Vi är med i en budgivning på ett hus just nu men det verkar osäkert om vi kommer att kunna komma överens med säljaren om ett inflyttningsdatum även om vi skulle vinna budgivningen. Det är en äldre dam som inte vill klippa gräset en sommar till och redan har skaffat lägenhet, hon vill ha inflyttning 1/6 men det är helt omöjligt för oss, troligtvis är vi mitt uppe i förlossning då ju. Vi vill ha inflyttning 1/8 eftersom vi ska vara borta hela juli om jag mår bra.

Svar på tråden När märker man av det?