• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

FruLLis,

du vet väl att det är hästen som ska hoppa över saker, inte du som ska hoppa av hästen?!?! :D

Känns bra att det gick så bra iallafall och att både du och Borren mår prima!
    Men ta det nu lite försiktigt! Hoppa inte med bånstyriga hästar! *vitar med pekfingret!*

• sweetstreet

Äsch, viFtar ska det såklart vara!!

• sweetstreet

Å Koko!!!!!!!!!!

Det är ju bara sååååååå himla härligt att allt verkligen är på gång nu!!!!! :)

Tänk då är det verkligen inte långt kvar innan det är dags för ditt lilla ägg att hitta sin egen plats i livmodern! :)

• sweetstreet

Fast hur är det. Om det är äggplock om ca 2 veckor så vad är det som är den "stora gejen" nästa torsdag?? Är det då de startar stimuleringen?? Och vad är det då DENNA torsdag????? En förstimulering?????

Shit, vad jag har dålig koll. Ledsen Koko...

*skäms*

• sweetstreet

Oj glömde gratta Lili!!!!

Jättegrattis!!!!!!!

Jag minns faktiskt ditt nick! Men det känns som om det längesedan va?

Härligt med ditt plus ändå! :)
    Måste kännas underbart!

• _koko_

sweet - hahaha, denna torsdag startar stimuleringen, det gör jag själv genom att börja ta en spruta varje dag. Nästa torsdag ska jag till uppsalla och göra vul för att ta reda på om äggen är på g. :)

• sweetstreet

Aha!!!! Då fattar jag!
    Och om de är på "tillväxt" så dröjer det ändå ungefär en vecka till då, innan de kan plockas???

• sweetstreet

Haha! Äggplokning förresten! Låter så sött!

Ser framför mig en liten tjej i förkläde som går och plockar ägg i en korg. Solen skiner och fåglarna kvittrar och det är vår! :)

Fast kanske går det inte till så Koko? ;)

Säg förresten till dem att de inte ska lägga äggen i samma korg!!!!! ;)
    Och se upp för räven!

Och sedan får du ta på dig fjäderhatten när det är dags för "insättning" av äggen igen så du verkligen har rätt dress för att ruva ditt lilla ägg!!!! :)

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    tittar bara in en snabbis för att snabbt skynda iväg igen.

Varför måste man sitta i så förbannat mycket möten jämt
    när ska man hinna joba?????

Sweetan: jo det är hästen som ska hoppa JAG vet men tyvvär så visste inte hästen hur man gjorde.... Det kan vara så när de är lite gröna.
    Hoppas attd et går bra i dag hos doktorn sweetan. Ska hålla tummarna

Ta det lugnt ????
    Näe ska iväg och rida bakutsparkar kungen nu
    ha ha ha
    om han inte studsar och sparkar bakut en gång så skulle jag undra om han var sjuk...

kokos: åhhh vad spännande att det snart är dags!!!!! Fast jobbigt med alla sprutor.

Näe nu måste jag dra
    puuuuuusssssssssss

• sweetstreet

Usch, jag borde jobba. har en massa att göra, men jag känner mig så himla "stissig" över detta att jag har skitsvårt för att koncentrera mig.

Så då hänger jag här istället :D

Svar på tråden När märker man av det?