Hejsan hoppsan!
Grattis Izzie till plusset!!!!
Äntligen!
Här har vi haft en underbar helg i solen jag och maken, promenerat runt och ätit lunch, fikat och träffat vänner. I går plockade jag nässlor på Djurgården, så nu så blir det nässelsoppa flera omgångar i höst!
Grattis till vagnen Snartis... Fun är en bra vagn med, visste inte att det var så stor viktskillnad! + & - med allt!
Frullan, din galning har du tillat av pållen! Akta dig och boris nu... fostervattnet skyddar bäst i början, men ju längre tiden går destum tightare blir det i magen!
Jag börjar på vattengympa för gravida 11 maj, ska bli skönt!
Sen ska jag vara med i en 'provning' i kungsan på fredag med Vi Föräldrar, ska prova alkoholhaltiga drycker! KUL!
Nu håller jag tummarna för Mindre, denna gången tror jag att ni lyckades!
Lappis: Inga symtpom hos dig????
På onsdag ska jag till BM igen... hoppas både vikten och järnvärderna har gått upp.
Ju bättre man mår psykiskt och fyskiskt ju bättre går ju förlossnignen!
Vi ska få låna en bilbarnstol (som det verkar) av kompisar till oss. Deras son föddes förra året i juli och de har bara haft den stolen typ 8 ggr, så de sa att vi kunde ta den! Perfekt! Sparar man lite pengar på det.
Är så omotiverad och trött... skönt att man verkligen har något att skylla på!
Jag ska minsann passa på att skylla på graviditeten så mycket jag kan under de närmaste 3 månaderna! Det är ju inte så ofta man verkligen har något legitimt att göra det på!
KRAM TILL ER ALLA!