• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Syrran,

vi har okså haft hysteriskt dåligt väder h'är idag. verkligen ÖSregn heeeeela dagen!!! Dimma, regn oh blåst! Huh!!!!!!
    Men som sagt, för min egen del tyckte jag det var härligt! :)

Har fixat tvätten och en del städning, och sedan bara tagit det lugnt och slökollat TV (inspelaat LOST-avsnitt) samt spelat TV-spel.... :) :)

Såååå skönt efter allt detta jobbande. Att ha en sådan här slödag men där man ändå hunnit med en del "nyttiga" saker.
    Utan att ha dåligt samvete för att man inte varit ute...hehe!

• sweetstreet

Page,
    skoj att se dig inne i tråden! :) Blev så van förut när du hängde mycket här, men förstår att det är andra saker som lockar mer nu. Samt att du ju bärjat jobba.
    Har dåligt samvete för att jag fortfarnde inte mailat dig om texterna. Kom just på det nu. Ska göra det i veckan! Lovar.

• sweetstreet

Victory,

låter som ni haft fullt upp! Men det brukar vara roligt också. Att renovera menar jag. Man ser ju iallafall skillnad. Och det brukar vara skoj att se hur fint det blir jämfört med "innan".
    :)

• sweetstreet

Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska försöka komma upp tidigt imorgonbitti så jag hinner göra något på jobbet innan jag ska till sjukhuset för kollen.

Är som sagt lite nervös, men hoppas att det ska gå bra. Känns lite fjantigt att man känner sig nervös inför en sådan här "liten" sak när man är en vuxen person. Hm!

Återkommer såklart efteråt för att berätta hur det var.

Ang hormonerna så tror jag inte jag ska börja med dem än på ett tag. Enligt läkaren ville de först kolla så att äggledarna var ok, innan man kör på med hormoner. Men jag ska fråga honom imorgon hur det hela ska gå till.

• Page

Vad är det här? Var är alla? Var är min morgonläsning?

• Page

Sweet, jag är här nästan lika ofta som vanligt men har inte vräkt ur mig lika mycket skit. Jag tror att jag förbereder mig inför sommaren då alla har semester och de många födslarna som kommer i sommar/höst. Trappar ned för att inte dö av abstinens...

• Liten med Mindre

Godmorgon!

Förmodligen det snällaste jag tänkt säga idag hittills. Är på ett fruktansvärt humör - igen. Dessutom är magen på semester och jag slår även i saker överallt.

Börjar verkligen hata att känna mig gravid och se gravid ut om magen, utan att vara gravid. :[ För inte blir man så knäpp 2 dagar efter ÄL.

Fast helgen var i alla fall bra. Fick ställa in krogmiddagen och dinera hemma med kompisen i stället. Men hon piggade på sig i alla fall. Och igår lyckades vi med lite speed-shopping innan tåget hennes gick.

Sweet- såg biler i DN från er storm därborta. Förtår att det kom rätt mycket regn...

• Page

Ah, äntligen! God morgon Mindre! Jobbigt med magen!

• Page

Fick soffkuddarna sig en omgång i morse?

• BrudSommar2006

God morgon! Har varit en ganska bra helg, har beställt byrå till alla barnkläder, fast det var visst typ fem veckors leveranstid, trist, vi skulle ha behövt den nu. Nåväl, vi har letat ett tag så när vi väl hittade något vi ville ha så slog vi till i alla fall.

Sedan lagade maken en jättegod middag i lördags kväll som vi satt på balkongen och åt, skönt att inte behöva lyfta ett finger.

I går var vi på fler husvisningar som vanligt, kanske var det något som var intressant den här gången, vi får se, vi ska i alla fall gå på omvisningen i morgon kväll.

Vi lyckades gå på bio igår också, jag var tveksam till om jag skulle klara att sitta så länge och inte var det bekvämt men det gick. Det var nog sista gången jag kommer iväg på bio på länge nu.

Mindre, tråkigt att du inte får någon ordning på din mage, tror du att det är för att du slutat med medicinen du åt förut? Har förstått det som att du inte riktigt har fått veta vad felet är heller?

Svar på tråden När märker man av det?