• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

morron,

för första gången tänkte jag på en sak när jag duschade imorse, JAG KAN INTE LÄNGRE SE FÖTTERNA :D
    Höll på att skratta ihjäl mig när jag verkligen tänkte på det :D

Vilken underbar helg det har varit, varmt och skönt. har fått massa gjort men tyvärr inte i lägenheten, utan fixat med bilen, KÖPT VAGN :)
    Det blev inte den vi tittat ut utan samma märke men en annan modell. Den vägde 6 kg mindre så den var enklare för mig att lyfta in i bilen. Vi hade inte tänkt på det när vi kollade förra gången men det är ju ganska viktigt att även jag ska orka baxa upp den i bilen. För övrigt hade den nästan samma funktioner, lite smäckrare i stommen bara.

• Page

Vad är det för märke på vagnen Snart så? Grattis till köpet, en milstolpe!

• Snart så....

En grå/svart Teutonia Fun blev det :)
    vi hade tidigare tittat på Teutonia Mistral S, den var större och man kunde vända handtaget med efter vikttesterna så böt vi modell.

• Snart så....

Ja det känns lite konstigt men vi kommer inte att hämta ut den förrän det är dags, så gäller garantierna längre.

• Page

Är det en sån 07 system? De är snygga, gillar de enkla designen.

• Snart så....

Japp 07:a :)
    fast vi gillade 06 färgerna bättre med kan inte få allt hahahah

• Page

Nu är det dags för mig att dra. Ha en bra dag tjejer!

• Liten med Mindre

Nä, ingen boxning av kuddar imorse. Maken hade sovmorgon.

Trodde jag skulle agera av mig på gymmet, men jag var lika arg, men skakig efteråt. Slog ju givetvis i fler saker när armarna inte riktigt lydde.

Såå mycket glass och godis åt vi inte igår att det borde ha en humörpåverkan (vet att det varit så förut). Säkert bara den eländiga magen. (Inflammatoriska tarmsjukdomar vet man inte riktigt varför de kommer. Men svullen, trög och öm är för mig inget tecken på själva sjukdomen, utan bara tecken på att magen och jag inte förstår varandra. HATAR att inte förstå.)

Sitter och ser arg ut med hörlurar på här på jobbet - och hoppas att ingen behöver/törs prata med mig. Undrar varför alla på jobbet måste vara så snälla när jag känner mig så elak. Får dåligt samvete över att sura - blir ännu argare över att säga något snällt/hövligt.

Grattis till vagnsköpet Snartis! Skönt att ha en pryl avklarad.

Brudsommar - hoppas att huset ni funderar på verkligen kan vara något den här gången - och att inte så många andra tycker samma sak.

• BrudSommar2006

Snart så, fötter, vad är det?! Grattis till det lyckade vagninköpet! Vi har vår ståendes ute hos mina föräldrar fortfarande, vet inte när vi borde ta hem den till lägenheten. Vet inte var vi ska ha den heller men vi har bara en liten hall så vi får väl dra in den i vardagsrummet.

Jag har blivit förvarnad av BM att inte nästa koll men kollen därpå ska vara så kallad omvårdnads/förlossningskontroll där hon ska skriva ner den viktigaste informationen från henne plus mina tankar inför förlossningen som en extra information till BB. Hon ville att jag skulle tänka igenom vad jag ville ha nedskrivet innan dess, som ett slags sammanfattande förlossningsbrev. Jag vet faktiskt inte vad jag vill ha nedskrivet fast vi har funderat mycket och pratat om det hemma efter profylaxkursen.

Svar på tråden När märker man av det?