Åh, äntligen trillar plusen in! Härligt och otroligt glädjande! Ett enormt grattis Izzie!
Muggles, hehe till din glömska! Tyvärr så gör jag sådana saker för jämnan, utan gravhormoner, då är det inte lika roligt längre!
Vad var det jag sa Lapinette! Det är inga problem att cykla trots låååångt uppehåll. Förresten, vi är fortfarande ganska många kvar som väntar på pluset, så känn dig inte stressad!
FruL och Koko, nu får ni sluta diskutera SRF innan jag döööör av avund!
Sweet, haha, ja, du verkar onekligen lite jobbskadad nu. Men det är dags för semester snart, och en smekmånad till! Lycka till på undersökningen i morgon. Rapportera gärna hur det går med hormonbehandlingen. Symptom för symptom.
Viktory, förstår att du är irriterad, det är så lätt hänt. Försök att bita ihop en liten stund till så får du se att det resulterar i något gott! Vi har förresten också ont i nacken efter målning av tak. Och ont i ryggen av ogräsrensning, men vilken tillfredställelse när man är klar! Hoppas att ni blev nöjda med resultatet (hur blev det?).
Nu är det dags för mig att sova för utomhusarbete får mig verkligen att bli trött. Skönt att jag kan somna snabbt nu så slipper jag ligga och grubbla över ägg och spermier. Min mens är säkert slut i morgon och då måste vi sätta fart att fylla livmodern! Åh, det är en hoppfull månad!