• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Oj vad alla ska gå tidigt idag! Själv får jag nog jobba på ett par timmar till.

Håll er borta från Gaviscon, det är superläbbigt! Jag tömde hela maginnehållet bums när jag försökte få i mig eländet! Finns som flytande och tuggtabletter på apoteket, blir som skum i munnen och halsen som löddrar riktigt otäckt.

Intyget till försäkringskassan har jag för mig att jag bara skickade in till försäkringskassan, nu har jag just skickat in hela bibban med begäran om ledighet och intyg på inkomst och vad det nu var de efterfrågade. Hoppas att jag fick med allt och fyllde i rätt, annars kommer visst allt tillbaka igen och då hinner de nog inte klart innan det är dags för första betalningen för min del.

Jodå, har fixat gördel, det går ganska bra faktiskt.

• BrudSommar2006

Alltså, nu försöker jag igen, intyget till försäkringskassan skickade jag in till inläsningscentralen bara som Muggles föreslog!

• nu är jag fruL

cicci
    Puss på dig för att du bokar

kokos: jag tycker faktiskt inte att du gnäller särskilt. och det ÄR faktiskt synd om dig!

jag har heller aldrig varit på festival utan att vara full dygnet runt. Komerm garanterat att bli en mycket annorlunda upplevelse.
    Jag kommer ha backvis med alkofri öl med mig
    ha ah ha

men jag ska ha kul ändå. älskar att bara drälla runt på en gräsmatta udner festival i solen. för KLART kommer det bli sol

• mugglesfan

det är ju klart coolt att drälla runt på festival med gravidmage och alkofri öl!

• Bröllopstokiig

Hej hopp,

jag har iaf bokat runda bordet till nästa söndag. Skulle det vara så att vi ångrar oss eller att ngt annat skulle passa bättre så kan man ju alltid ändra o avboka.

Tjing...

• _koko_

fruL - jaaa, mmm, blir sugen... Än så länge finns det gott om biljetter, så jag ska nog fundera lite till.
    Hälsa din goa make som frågar om oss!

cicci - Najs, ser redan fram emot det!! Då kommer jag sannolikt vara nervös inför mitt vul torsdagen efter då jag får veta om jag har några ägg på g...

brudsommar - huuu, det lät riktigt otäckt! Ungefär som när jag provade "frukt och fibrer" för första gången. Stoppade glatt in en hel bit (stor som en buljongtärning), och började tugga... FY FAN, sååååå vidrigt!!! Fick världens kväljningar och hann precis spotta ut det så jag slapp kräkas...

• BrudSommar2006

Alla har väl gått hem nu, själv vet jag inte om jag törs gå, väntar på att FedEx ska komma och hämta några brev, om jag går hem och de försöker ringa och min telefon säger att jag gått för dagen så kan det hända att de inte dyker upp. Blir kanske kvar en liten stund till för säkerhets skull. Trevlig helg alla i alla fall!

• Lapinette

Jag är kvar men ska också gå lite tidigare så jag hinner hem med datorn, byta om och sen gå till Odenplan och köra spinning. Det är inte Mindre som kör idag...komiskt att jag har tränat för henne och skönt att hon inte mindes mig.

Ha en bra helg tjejer, jag kommer nog titta in här någon gång under helgen för att se om någon har tråkigt.

• Victory

(För att svara på inläggen från i förmiddags:)

Muggles: Ja, vi kanske kan få hjälp med insemination, men det skadar ju inte att inseminera på egen hand också. Fast helst önskar jag ju att det gick den naturliga vägen!

Tack för kramen, Kokos! Jag skickar tillbaka en stor en!

Jag har varit på fruktansvärt dåligt humör i eftermiddag! Gnällt och klagat och varit irriterad på mannen. Eller kanske inte på honom men det har gått ut över honom. Måste bättra mig och jag ska få mig nåt ikväll...

Nu ska vi sätta igång med att måla taket, hej och hå!

• Vänner-fan

Heeeej!

Här kommer ett inlägg från ett fan som är helt slut... i både kropp och knopp. Ringde maken och förvarnade om att jag måste ta en power-nap, så han inte ringer hem mitt i, men var tvungen att gå in här först...

Nu har jag iaf lämnat jobbet bakom mig. Skönt, skönt. Men det blev två intensiva veckor på slutet, som ordnade fullkomlig reda på min flexbank som låg på minus innan. Dock inget jag rekommenderar att ordna på det viset. Ni andra som snart går hem, börja rensa och så i tid, för folk fattar inte att man verkligen ska sluta förrän i sista veckan och kommer då med tusen nya frågor/saker man ska göra samtidigt som man ska ta hand om en stackars förvirrad vikarie...

Muggles,
    Jag smörjde magen med olja eller lotion i stort sett varje dag. Sen när jag såg bristningen komma började jag smörja som en galning och då blev den inte så mycket värre iaf. Jag hade chansat på att smörja, det skadar ju inte iaf! Jag tror jag fick bristningen för att jag gick från liten till explosionsstor ganska fort. Då hängde inte huden med riktigt. Men ont gjorde den bara i någon dag (den sitter precis ovanför naveln och jag hade inte riktigt vant mig vid så stor mage så jag gick ofta in i den lite lätt eller slog i den lätt i matbordet när jag satte mig etc.)

Brudsommar,
    Aha, jag har gördel och har haft det jättelänge nu. Kanske därför jag inte fått så mycket sammandragningar när jag rört mig??

Nu ska jag sova! Zzzzz.....

Svar på tråden När märker man av det?