Heeeej!
Här kommer ett inlägg från ett fan som är helt slut... i både kropp och knopp. Ringde maken och förvarnade om att jag måste ta en power-nap, så han inte ringer hem mitt i, men var tvungen att gå in här först...
Nu har jag iaf lämnat jobbet bakom mig. Skönt, skönt. Men det blev två intensiva veckor på slutet, som ordnade fullkomlig reda på min flexbank som låg på minus innan. Dock inget jag rekommenderar att ordna på det viset. Ni andra som snart går hem, börja rensa och så i tid, för folk fattar inte att man verkligen ska sluta förrän i sista veckan och kommer då med tusen nya frågor/saker man ska göra samtidigt som man ska ta hand om en stackars förvirrad vikarie...
Muggles,
Jag smörjde magen med olja eller lotion i stort sett varje dag. Sen när jag såg bristningen komma började jag smörja som en galning och då blev den inte så mycket värre iaf. Jag hade chansat på att smörja, det skadar ju inte iaf! Jag tror jag fick bristningen för att jag gick från liten till explosionsstor ganska fort. Då hängde inte huden med riktigt. Men ont gjorde den bara i någon dag (den sitter precis ovanför naveln och jag hade inte riktigt vant mig vid så stor mage så jag gick ofta in i den lite lätt eller slog i den lätt i matbordet när jag satte mig etc.)
Brudsommar,
Aha, jag har gördel och har haft det jättelänge nu. Kanske därför jag inte fått så mycket sammandragningar när jag rört mig??
Nu ska jag sova! Zzzzz.....