• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

mugglan
    Jag läste just om det och många läkare menar att för väldigt många så kommer den inte tillbaka över huvudtaget

men jag ska definitivt fråga henne. jag tänker pröva allt för att den ska komma tillbaka. Gör den inte det så är vel det trist, men det går att leva med det också.
    faktiskt.

• Snart så....

Frullan: men en förkyld kokos kan ju prata istället för dig. Hon verkar kunna det där med hes sexig röst :) :D

Ja det går helt klart att leva utan sexlust. Har det gått under en bra tid nu så funkar det säkert resten av graviditeten oxå.

• Snart så....

Mindre: härligt med böj i det fina vädret. Det är bara att hoppa på mannan under helgen nu ÄVEN om han skulle ligga under en gran :D

• nu är jag fruL

ahhhhhhhhh
    vilken affärs ide!
    jag och kokos startar sexrådgivning för gravida.
    jag menar hon vet ju allt om porrfilmer och leksaker PLUS har släpig sänkammarröst
    och jag....

ja jag kan ha medlidande med stackars frigida kossor
    ha ha ha

• Snart så....

hahahha oj ni kommer tjäna pengar :D

• Snart så....

gaaah dumma tråd som heter nästan lika som vår
    Hur märker man ut borden

Nu har jag gått in på den två gånger för jag inte läst tillräckligt noga

• Snart så....

*sträcker på sig*

pratade med en kollega om de nya tjänsterna på jobbet/min ersättare och kollegan hade frågat chefen om att de hittar väl en/flera nya "snartis" och vet ni vad han hade svarat??
    Det går inte, hon är en unik och det finns inga lika bra att få tag på :D :D
    Så kul att få höra

• nu är jag fruL

men han har ju rätt snartis!!!!
    Du är ju en toppenpingla!!! det har jag redan märkt. och vad kul att chefen också sett det.

Ohhhhhhh
    just nu känner jag en sån kärlek till livet, omgivningen, mina vänner osv.
    jag känern mig nästan gråtfärdig så lycklig är jag.

och jag älskar er!!!!
    vill bara säga det.

det är så kul för vissa av er har man ju lärt känna (mer än andra) osv.
    Mekn frågade igår hur det var med cicci, hur det var med kokos och hennes behandling och han kallar snartis för snartis också
    ha ha ha
    det kändes så gulligt!

• viktualia

FruLlis - fniss fniss... gravidhormoner verkar farliga.. .fniss fniss

... men egentligen tänkte skriva ett inlägg och säga Heja Snartis! Coolt att din chef fattat att du är dödscool!!!!

• Snart så....

tack tjejer :D :D

Love you to frullis

HAhahah sambon pratar oxå om er och frågar hur det går för alla. Han tycker det är skitkul att man verkligen kan snacka på nätet och sen börja träffas som vi gör :D

Svar på tråden När märker man av det?