• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Moppy

Snälla Muggles, kan du inte skapa en sån tråd. Det vore så kul!!! :D Vi lovar att komma in och försvara om de blir för aggressiva ;)

Själv är jag bara sugen på saker man inte får äta, särskilt öl, ska nog smutta lite på makens i helgen.

• nu är jag fruL

jag åt massor med gravad lax under påsken

jag älskar det och tog den "risken". Fy faaan vad gott det var!!!!!
    jag kan ju komma till din nyskapade tråd mugglan och skriva om det och mitt sug efter en FLASKA vin så får vi se vad alla rabiata tycker

• Bröllopstokiig

Nu har jag läst i kapp... har mycket efter alla resor på jobbet....

Japp, ost äter jag, åt chevre i Frankrike, inga problem. Åt gravadlax i påsk, och den var inte köpt över disk, inga problem det heller. Jag lever efter att det är ok att äta allt med sunt förnuft, en liten bit någon gång skadar inte någon!

Snart ska vi ju ses!
    Kokos: Skulle vi ta en tur innan eller?
    Jag sitter på Karlbergsvägen... ska vi ses utanför Babyland vid 17-tiden?

Annars så fick jag reda på att råmjölk är gul, jag som trodde det var var som rann ur brösten i går...

Om jag är i vecka 27 (28 på lördag)vilken månad är jag i då?
    Jag har trott att jag är i 6e månaden, men om Mugglan är det måste jag ju vara i 7e nu!??

• Liten med Mindre

Appropå ost så måste mattanten få blanda sig i (till skillnad från elaka tanten då). :)

Vi har bakat potatis- och getostpaj på chèvre, samt getostlasagne (ostkräm, torkade tomater, någon ört) på en mildare getostsort. Kanongott som tillbehör!

• _koko_

Tack för all lugnande info om chevre. Då kan jag fortsätta spraya. :D ;)

cicci - jag ska träffa snartis redan kl 15 vid st eriksplan (finns ju en massa butiker i de krokarna :D), så det är bara att ringa när du vill träffa oss! :)

• Bröllopstokiig

Oj, då ringer jag när jag går från jobbet så går jag dit där ni är Kokos!

• mugglesfan

Haha, enda som hindrar mig från att starta en sådan tråd är att de kommer att genomskåda att jag är ett "troll" el vad det nu kallas här, ganska snabbt. Med tanke på mina inlägg i alkotråden så tror jag att rocky/rocket mfl (el vad var det hon hette som var mest rabiat) inte kommer gå på den lätta.

Moppy: sugen på öl? Då kanske din kropp vill ha B-vitamin? Jag smuttar på vin och öl när jag kommer åt - det lättar på suget, bara att få känna smaken. Men när jag klämt ut Slick'n så tänker jag inte vara heltorr, då blir det ett glas här och där. Måste köpa mig en effektiv pump bara.

• Lapinette

Har varit inne och kollat på fotona så jag hoppas jag ska känna igen er. Annars får ni vinka när ni ser en vilsen kanin på Caliente...och då menar jag inte de där kaninerna som finns i Vasaparken utan en större variant ca 170 cm lång med mörkt hår och lite asiatiskt utseende (fast det är många som påstår att de inte ser det påbråt).

• Lapinette

Min man ringde mig och undrade varför i hela fridens namn vi diskuterade chevre här inne på tråden. Vi har alltid kommunikation på arbetstid via MSN och för att krångla till det ännu mer så bruka vi säga Chevre istället för C'est vrai...ett dumt påhitt från mig. Liksom vi nu springer omkring och säger Chien (hund) om allt och inget. Vet vi är lite smått korkade...har inte ni ett hemligt språk med er man?

• mugglesfan

Jodå lite syns det allt (iaf på bilden)!

Moppy: är du med i albumet?

Svar på tråden När märker man av det?