• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    mitt inlägg fastnade i filtret.
    ha ha ha
    vad lustigt!!!!

jag skrev om att söka hjälp att jag definitivt tycker att victory och maken ska göra det. Jag tror på att söka hjälp över huvudtaget. det finns säkert nåt man kan göra åt leveransproblem. om inte så skadar det ju inte att fråga.

Det som fastnade i filtret var däremot nog resten av inlägget. Att jag funderat på att söka hjälp eller rådgivning för min avsaknad av sexlust. Såg att mödravården erbjuder sånt. Visserkligen till såna som tappat lusten EFTER förlossning. men va faaan de kanske har knep till en gammal osugen gravid kärring som mig också
    ska ta det med BM om 1,5 vecka.

Hon har säkert nåt litet piller eller knep som gör att jag går hem som en vå*t och kå*t hunda
    ha ha ha
    faaan vad gött det vore

• Snart så....

hahahaa ja man börjar ju undra om man har en bortbyting i magen

Det är ganska roligt för jag kommer på mig själv att jag ibland pratar med magen. Sambon kan fråga: Vem pratar du med?? :D :D :D

• Snart så....

Frullan; dela gärna med dig om du får något bra tips från BM :D

• BrudSommar2006

God morgon! Vet inte hur jag ska hitta motivationen men funderar på att försöka jobba på under förmiddagen så att jag kommer iväg hem i tid idag, det är ju trots allt fredag! Ska till MVC vid lunch dessutom så där försvinner lite tid. Har sovit dåligt tre nätter i rad nu så lite vila i eftermiddag skulle inte skada, vi får se hur det går. Tack för trevligt sällskap igår kväll i alla fall!

• nu är jag fruL

snartis
    självklart ska jag dela med mig av eventuella sextips
    kanske kan jag starta en egen hjälpcentral för sexrådgivning för gravida efter det. Måste bara skaffa mig en släpig, hes, porr-röst ala Malena Ivarsson först

• Lapinette

Hej och skoj att se er "live" igår!
    Instämmer om att vi ska ta ett mer lugnt och tyst ställe nästan gång. Hörde inte ett ord av vad ni sa i andra änden, fast det kanske var lika bra för jag antar att det var en massa om graviditet och snusk, som vanlig .

Mindre - toppen med böj i dag då har du ju hela helgen på dig att få till det.

Själv önskade jag maken lycka till imorse när jag gick. Han förstod dock inte vad lycka hade med att lämna simmare. Jag hoppas det går bra för honom på Sophia. Stackarn!

Annars, suveränt med helg och strålande sol! Alla inredningplaner blir lagda på hyllan när solen skiner.

• mugglesfan

Vänner-fan: JA jag vill gärna ha ett sms! Och efter nästa vecka när jag har flyttat så vill jag gärna gå promenader med! Även om jag inte har ngn barnvagn ännu...
    Jag hade tänkt fråga dig om profylaxkurser här i Göteborg men du har ju redan svarat på det Då ska jag också boka det.

Victory: jag tycker inte att du är patetisk. Jag förstår din besvikelse mkt väl! Men det är bra att du kan ösa ut den här istf på mannen...
    Om ni har försökt ett år i maj kan ni väl diskutera insemination som "teknisk hjälp" till era leveransproblem? Alltså, inseminera din mans spermier så klart. Kör heminsemination ngn gång ibland för att öka chanserna.

Mindre: lycka till med böjen idag!

Frullan: jättebra att du ska prata med BM om din obefintliga sexlust. Nu har det hållit på lite väl länge, verkar inte gå över bara sådär.

• nu är jag fruL

hejasn lappis
    var himla kul att se dig där på andra sidan igår
    hoppas det blir fler gånger och då man kanske till och med kan prata
    oj oj oj

det går säkert toppen med simmarna idag. !!!
    Solen ger säkert en extra sprutt åt dom också

• mugglesfan

Oj, den ledsna gubben skulle nog ha varit en egentligen

• mugglesfan

Victory: oj det blev lite förvirrat i inlägget såg jag. Jag tänkte att vården kunde hjälpa er med riktig insemination men att ni samtidigt som ni försöker själva även kan testa heminsemination ibland. Jag vet inte, enda tipsen jag har tyvärr!

Svar på tråden När märker man av det?